logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs IKEA dla zaangażowanych uczniów
03.11.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs IKEA dla zaangażowanych uczniów



Tegoroczna edycja programu IKEA i Fundacji Świętego Mikołaja „Na Rodzinę Można Liczyć”, oprócz wspierania zdolnych uczniów za pomocą stypendiów, będzie zachęcać ich do zaangażowania się w życie lokalnych społeczności. Stypendyści wezmą udział w konkursie na realizację autorskich projektów społecznych, które mają szansę odpowiedzieć na lokalne potrzeby mieszkańców.

W konkursie grantowym można zgłaszać projekty w jednej z czterech kategorii: edukacyjnej, pomocowej, proekologicznej oraz zagospodarowania przestrzeni lokalnej. Zwycięzcy 10 najciekawszych pomysłów otrzymają granty w wysokości do 5000 zł na realizację projektu. Każdy z zespołów będzie mógł liczyć na pomoc opiekuna, który podzieli się swoim know-how i będzie czuwał nad przebiegiem projektu. Trzy zespoły projektowe, które uzyskają najlepsze efekty swoich działań, otrzymają również nagrody finansowe przeznaczone na cele edukacyjne i rozwój osobisty. 

W poprzedniej edycji wyróżnionych zostało pięć projektów. Najwyższe oceny otrzymała inicjatywa uczniów z Wałbrzycha – „Wspólne haftowanie – słodkie wypiekanie”, a na drugim i trzecim miejscu znalazły się projekty „Zdrowe życie, fajne życie, Twoje życie – rusz się Człowieku” uczennic z Dębna oraz „Młodzi dla seniorów, seniorzy dla młodych” z Zakliczyna.

Podczas pięciu edycji programu zebrano fundusze na 729 stypendiów dla uczniów z blisko 200 szkół. Co roku wsparcie otrzymują zdolni i zaangażowani społecznie uczniowie, których sytuacja finansowa nie pozwala na rozwijanie pasji i zainteresowań.

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek