logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs Fundacji BOŚ o świadomym odżywianiu
19.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs Fundacji BOŚ o świadomym odżywianiu



Fundacja Banku Ochrony Środowiska rozpoczęła prozdrowotny program kierowany do młodzieży. „Nakręć się na zdrowie” zachęca do tworzenia krótkich filmów promujących świadome odżywianie. Na najlepszych czekają nagrody o łącznej wartości 52 tys. złotych.

Fundacja BOŚ zaprasza do współpracy szkoły z całej Polski. Konkurs  wsparty jest praktycznym instruktażem. Zadaniem uczniów będzie nakręcenie krótkiego spotu filmowego i reportażu, przekonującego młodzież, że żywność ekologiczna i zdrowe odżywianie się opłaca. Prace konkursowe przesłane do Fundacji zostaną ocenione przez jury, a także internautów, którzy poprzez głosowanie on-line przyznają Nagrodę Publiczności. – Głównym celem programu jest poszerzenie wiedzy młodych ludzi na temat korzyści płynących ze spożywania żywności ekologicznej. Co ważne – chcemy ich do tego zachęcić poprzez dobrą zabawę, jaką niewątpliwie jest nagrywanie materiałów filmowych – tłumaczy Barbara Lewicka-Kłoszewska, wiceprezes zarządu Fundacji Banku Ochrony Środowiska.

Dla laureatów konkursu przewidziano nagrody rzeczowe – zarówno dla szkół jak i zespołów. Ponadto każdy uczestnik zwycięskiego teamu otrzyma indywidualną nagrodę finansową. Całkowita pula nagród to aż 52 tys. zł. Ich głównym fundatorem jest Ministerstwo Rolnictwa. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 7 listopada.

Szczegóły na www.filmnazdrowie.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek