logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs dla odpowiedzialnych dziennikarzy
08.02.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs dla odpowiedzialnych dziennikarzy



Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprasza wszystkich dziennikarzy interesujących się tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu do udziału w konkursie „Pióro odpowiedzialności”.

– Społeczna odpowiedzialność biznesu to temat, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem nie tylko firm, ale i mediów – mówi Mirella Panek–Owsiańska, Prezes Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Podstawowym celem konkursu jest propagowanie w mediach idei CSR. Pragniemy zachęcić dziennikarzy do pisania na ten temat i podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji w tym zakresie. Dlatego w tym roku postanowiliśmy uhonorować tych, którzy w najlepszy sposób promują ideę CSR – dodaje Panek–Owsiańska.

Uczestnikami konkursu mogą być profesjonalni dziennikarze prasowi, którzy w 2009 i 2010 roku opublikowali teksty na temat CSR pokazujące pozytywne działania na rzecz środowiska, społeczeństwa, rynku czy miejsca pracy. Spośród nadesłanych prac jury przyzna wyróżnienia w dwóch kategoriach: artykuł prasowy – media drukowane oraz artykuł prasowy – media elektroniczne.

Artykuły można nadsyłać do 15 marca 2011 roku za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl. Laureaci konkursu zostaną zaprezentowani 31 marca w trakcie ogłoszenia raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek