1 marca rozpocznie się 3. edycja konkursu CSR Case Study 2011 skierowanego do licealistów, studentów oraz absolwentów.
Na początku marca na stronie www.csr-casestudy.pl zostaną opublikowane case studies, których rozwiązania będzie można nadsyłać do 24 kwietnia. 9 maja zostanie ogłoszona lista pięciu laureatów I etapu, którzy przejdą do kolejnego etapu. W tej części użytkownicy Facebooka będą głosować na najlepsze – ich zdaniem – opisy laureatów pierwszej części. Zwycięzca otrzyma „CSR’owe wyróżnienie społeczności”.
Kolejna część konkursu będzie miała miejsce pomiędzy 9 a 22 maja, również na portalu Facebook. Polegać będzie na publikowaniu najciekawszych światowych case studies z zakresu CSR z pointującym komentarzem. 30 maja zostanie ogłoszony „Najlepszy CSR’owy Internauta” oraz „Najbardziej Interaktywny Internauta CSR”.
Nagrody zostaną rozdane na Gali Finałowej 12 czerwca.
Więcej informacji na: www.csr-casestudy.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy