1 marca rozpocznie się 3. edycja konkursu CSR Case Study 2011 skierowanego do licealistów, studentów oraz absolwentów.
Na początku marca na stronie www.csr-casestudy.pl zostaną opublikowane case studies, których rozwiązania będzie można nadsyłać do 24 kwietnia. 9 maja zostanie ogłoszona lista pięciu laureatów I etapu, którzy przejdą do kolejnego etapu. W tej części użytkownicy Facebooka będą głosować na najlepsze – ich zdaniem – opisy laureatów pierwszej części. Zwycięzca otrzyma „CSR’owe wyróżnienie społeczności”.
Kolejna część konkursu będzie miała miejsce pomiędzy 9 a 22 maja, również na portalu Facebook. Polegać będzie na publikowaniu najciekawszych światowych case studies z zakresu CSR z pointującym komentarzem. 30 maja zostanie ogłoszony „Najlepszy CSR’owy Internauta” oraz „Najbardziej Interaktywny Internauta CSR”.
Nagrody zostaną rozdane na Gali Finałowej 12 czerwca.
Więcej informacji na: www.csr-casestudy.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
-
11.10.2022
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022