logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs Banku Santader Polska – w trosce o seniorów
12.12.2018
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs Banku Santader Polska – w trosce o seniorów



Wzrost liczby osób starszych w społeczeństwie sprawia, że coraz większego znaczenia nabiera przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu seniorów. Dlatego Santander Bank Polska organizuje konkurs „Jak możemy przeciwdziałać wykluczeniu osób starszych”, w którym zachęca do podzielenia się pomysłami na rozwiązanie tego problemu. Najlepszy projekt zostanie nagrodzony aparatem Ricoh Theta 360. Do konkursu można zgłaszać się już tylko do 18 grudnia.

Na co dzień mamy do czynienia z osobami starszymi. Często potrzebują one więcej uwagi i czasu. Mają wiele pytań i są ciekawi świata, który nieustannie się zmienia. Często trudno jest im zrozumieć te zmiany i podążać za nimi w równym tempie. Polskie społeczeństwo się starzeje. W 2040 roku na 100 osób w wieku produkcyjnym będą przypadały aż 83 osoby w wieku nieprodukcyjnym, w tym ponad 2/3 będą stanowili emeryci – wynika z prognoz GUS. Wzrost liczby osób starszych w społeczeństwie sprawia, że coraz większego znaczenia nabiera przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu seniorów.

– Nasi Klienci to także osoby starsze. Spotykamy się z nimi codziennie m.in. w naszych oddziałach, placówkach partnerskich czy na łączach infolinii. Wiemy, że część z nich potrzebuje czasem nieco więcej czasu i uwagi, by poradzić sobie z pędzącą dookoła nas codziennością. Dlatego jako bank społecznie odpowiedzialny, wspieramy również takie inicjatywy, które przeciwdziałają wykluczeniu osób starszych, w obszarze technologicznym, społecznym, kulturowym i finansowym – mówi Rafał Kamiński, Menedżer Projektów Innowacyjnych w Santander Bank Polska.

Pomysły można zgłaszać do 18 grudnia na platformie Banku Możliwości Santander Bank Polska pod linkiem: https://bankmozliwosci.santander.pl/konkursy/wykluczenie-osob-starszych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zarejestrować się na platformie i odpowiedzieć na pytanie „Jak możemy przeciwdziałać wykluczeniu osób starszych?”. Przedstawione pomysły powinny dotyczyć inicjatyw w obszarach: technologicznym, społecznym, kulturowym lub finansowym.

Konkurs jest skierowany do wszystkich osób indywidualnych, niezależnie od wieku czy zawodu. Autor najlepszego pomysłu zdobędzie aparat Ricoh Theta 360, dzięki któremu można robić zdjęcia i filmy sferyczne. Dodatkowo, autorzy dwóch najciekawszych projektów zostaną zaproszeni przez bank do dalszej współpracy nad rozwinięciem i wdrożeniem przedstawionych konceptów.

Wyniki zostaną ogłoszone 20 grudnia do godz. 21:00 na stronie internetowej https://bankmozliwosci.santander.pl/

Szczegóły oraz regulamin konkursu znaleźć można na stronie: https://bankmozliwosci.santander.pl/konkursy/wykluczenie-osob-starszych

Opublikowany przez Santander Bank Polska Piątek, 21 września 2018

CSR konkurs seniorzy Santander Bank Polska „Jak możemy przeciwdziałać wykluczeniu osób starszych”


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek