Do trwającej od ponad dwóch miesięcy inicjatywy „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie przyłączają się największe koncerny paliwowe w Polsce. Swoją gotowość wzięcia udziału w walce z problemem pijanych kierowców zgłosiły takie sieci paliw, jak Orlen, BP, Statoil Fuel & Retail Polska oraz Lukoil.
Charakterystyczne naklejki ze znakiem przekreślonych kluczyków będą dostępne od początku września na większości stacji paliwowych należących do ww. sieci. Inicjatorzy akcji prowadzą rozmowy z kolejnymi podmiotami gotowymi wesprzeć kampanię poprzez dystrybucję naklejki z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Swoją gotowość wsparcia kampanii deklarują firmy, instytucje oraz osoby prywatne. Do kampanii włączył się między innymi Tomasz Kołodziej, żużlowiec, który został twarzą inicjatywy w regionie tarnowskim. Naklejki rozdawano także podczas sopockiego wydarzenia Moto Safety Day, którego celem było propagowanie zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Do inicjatywy dołączyła firma Raben, oferująca usługi w branży logistyka, magazynowanie, międzynarodowy transport drogowy, transport intermodalny, dystrybucja krajowa oraz spedycja morska i lotnicza. Poparcia udzieliło także Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych, a gotowość wsparcia dystrybucji naklejek wyraziły Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego, co pozwoli na promocję odpowiedzialnej postawy także u młodych kierowców.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO