Twórca reklamy społecznej ma zwykle 30 sekund na przekonanie grona odbiorców do zmiany postaw. W tym czasie może pokazać kilka obrazków i kilka słów. Nie wystarczą dobre intencje i działanie w słusznej sprawie.
Autor „Konia trojańskiego w reklamie społecznej”, Norbert Maliszewski, opisuje narzędzia zwiększające skuteczność kampanii, prezentuje ponad 20 przeprowadzonych eksperymentów weryfikujących skuteczność tych narzędzi oraz wyjaśnia swoje propozycje w 50 przykładach kampanii społecznych (ilustrowanych ponad 70-cioma zdjąciami)
Podsumowaniem książki jest warsztat wymyślania reklam (bazujący m.in na technikach treningów twórczości i copywriterskich).
Książkę za 29,90zł można kupić na www.marketingandmore.pl/prenumerata.html?tx_ttproducts_pi1%5BbackPID%5D=50&tx_ttproducts_pi1%5Bproduct%5D=6&cHash=89580a4ec5
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online