Twórca reklamy społecznej ma zwykle 30 sekund na przekonanie grona odbiorców do zmiany postaw. W tym czasie może pokazać kilka obrazków i kilka słów. Nie wystarczą dobre intencje i działanie w słusznej sprawie.
Autor „Konia trojańskiego w reklamie społecznej”, Norbert Maliszewski, opisuje narzędzia zwiększające skuteczność kampanii, prezentuje ponad 20 przeprowadzonych eksperymentów weryfikujących skuteczność tych narzędzi oraz wyjaśnia swoje propozycje w 50 przykładach kampanii społecznych (ilustrowanych ponad 70-cioma zdjąciami)
Podsumowaniem książki jest warsztat wymyślania reklam (bazujący m.in na technikach treningów twórczości i copywriterskich).
Książkę za 29,90zł można kupić na www.marketingandmore.pl/prenumerata.html?tx_ttproducts_pi1%5BbackPID%5D=50&tx_ttproducts_pi1%5Bproduct%5D=6&cHash=89580a4ec5
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę