logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kompania Piwowarska zbiera zakrętki
17.07.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kompania Piwowarska zbiera zakrętki



Kompania Piwowarska podjęła decyzję o przyłączeniu się do programu „Zakretki.info – Pomagamy nie tylko przyrodzie…”, prowadzonego przez Fundację Bez Tajemnic. Wcześniej pracownicy Kompanii Piwowarskiej zbierali nakrętki na własną rękę. W siedzibach w Poznaniu i Warszawie ustawiono torebki, które ułatwią zbiórkę nakrętek, zaś w najbliższym czasie do akcji włączą się także pracownicy browarów z Białegostoku i Tychów. Dochód ze sprzedaży zebranych surowców zostanie przeznaczony na sfinansowanie sprzętu rehabilitacyjnego dla dzieci.

Zebrane w KP zakrętki za pośrednictwem Fundacji Bez Tajemnic trafią do firm recyklingowych, które przerobią je na surowiec wtórny, wykorzystywany do produkcji plastikowych elementów, np. wiader czy doniczek. Aby zebrać 1 kg surowca, potrzeba ok. 400 nakrętek.

Program „Zakretki.info – Pomagamy nie tylko przyrodzie…” zakłada prowadzenie regularnej zbiórki plastikowych zakrętek, z której dochód w całości przeznaczany jest na zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla niepełnosprawnych dzieci. Pozostałe działania, takie jak zakup worków, sznurków czy rękawic, finansowane są ze środków pozyskanych od sponsorów. W 2012 r. powstała fundacja założona przez wolontariuszy, która wspomoże pozyskiwanie środków na podstawową działalność programu. Do tej pory dzięki zebranym zakrętkom udało się pomóc dziewięciorgu dzieciom.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek