logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.10.2012

Kompania Piwowarska poszerza zasięg kampanii o abstynencji



Kompania Piwowarska i Fundacja FASTRYGA poszerzają zasięg kampanii społecznej „W ciąży nie piję alkoholu”, promującej wiedzę o FAS (Płodowym Zespole Alkoholowym). Organizatorzy przygotowali materiały edukacyjne na temat zagrożeń wynikających z picia alkoholu w czasie ciąży, dedykowane dla pacjentek gabinetów ginekologicznych.

Ulotki i plakaty były udostępniane uczestnikom XXXI Kongresu Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, organizowanego w dniach 19-22 września br. w Katowicach. Lekarze, którzy odwiedzili stoisko kampanii mogli spotkać się z pracownikami Fundacji FASTRYGA i zamówić materiały edukacyjne dla swoich pacjentek.

Eksperci Fundacji FASTRYGA zwracają uwagę, że świadomość występowania FAS jest wciąż bardzo niska. Lekarze często walczą z popularnymi mitami o dopuszczalnych dawkach alkoholu w ciąży, dementując błędne przekonania pacjentek. Medycyna nie stwierdziła, jaka ilość alkoholu spożywanego w ciąży jest bezpieczna, dlatego najlepiej założyć, że każda dawka może mieć negatywny wpływ na rozwój płodu.

Do akcji można także włączyć się korzystając z aplikacji na Facebooku. Organizatorzy kampanii zachęcają do obejrzenia trzech krótkich filmów, które informują o wpływie alkoholu na rozwój ciąży i wskazują, co powinna zrobić kobieta w ciąży, jeśli wypiła alkohol. Za każde przesłanie aplikacji znajomym Kompania Piwowarska przekazuje 1 zł na konto Fundacji FASTRYGA, wspierając modernizację placówek Fundacji. W ten sposób zebrano ponad 8000 złotych.

Organizatorzy kampanii „W ciąży nie piję alkoholu” zachęcają wszystkich zainteresowanych otrzymaniem materiałów edukacyjnych do kontaktu z Fundacją FASTRYGA. Ulotki i plakaty można bezpłatnie zamówić na stronie www.fas.edu.pl lub pod numerem telefonu 792 181 597 oraz 508 552 211.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek