logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.12.2012

Kompania Piwowarska organizuje wymiany ubrań



Kompania Piwowarska organizuje w swoich siedzibach akcje wymieniania ubrań pod hasłem „Zielona Szafa”. Tzw. swap parties to imprezy, podczas których uczestnicy bezgotówkowo wymieniają się niechcianymi ubraniami z innymi. Ich ideą jest ograniczenie zakupów nowych ubrań, by zmniejszyć zanieczyszczenie środowiska i zaoszczędzić pieniądze. Jedynym warunkiem uczestnictwa w tego rodzaju spotkaniu jest przyniesienie ze sobą własnych ubrań na wymianę.

Na ekoeventy zapraszane są panie pracujące w KP oraz żony i partnerki pracowników, a każda z nich może przyjść z przyjaciółką. Jeśli niektóre sztuki odzieży nie znajdą nowych właścicielek, i tak trafią do drugiego obiegu – są przekazywane fundacjom, które z kolei rozdają je swoim podopiecznym.

W tym roku „Zielona Szafa” odbyła się na początku grudnia. Uczestniczki spotkań dowiedziały się, jak przystroić dom na Boże Narodzenie i oryginalnie zapakować prezenty, przygotowały swoje własne kartki świąteczne i skorzystały z porad makijażystek i stylistek. Jednym z punktów programu był wykład na temat zdrowego odżywiania i ekologicznego stylu życia. Podczas imprez swoje wyroby – kartki i ozdoby świąteczne – sprzedawały lokalne organizacje społeczne, zbierając w ten sposób pieniądze na swoją działalność.

W ramach 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju, jakie wyznaczył sobie koncern SABMiller, firma zobowiązała się m.in. do zmniejszenia ilości zużywanej wody na litr produkowanego piwa, zredukowania zużycia energii i emisji dwutlenku węgla oraz optymalizacji gospodarki odpadami.

Z myślą o propagowaniu proekologicznych postaw wśród pracowników KP od 2007 r. prowadzi program „Zgrani z naturą”, w ramach którego edukuje i zachęca pracowników i ich rodziny do zmniejszania ilości wytwarzanych odpa­dów i świadomej ich segregacji, oszczę­dzania wody, energii elektrycznej oraz energii cieplnej – w pracy i we własnym domu. Pod tym samym hasłem jesienią odbyła się akcja organizowana wspólnie z siecią handlową Biedronka. Klienci, którzy przynieśli do wybranych placówek 5 szklanych lub aluminiowych opakowań, mogli je wymienić na ekotorbę. W akcji wzięło udział kilka tysięcy osób, które otrzymały ponad 10 tysięcy toreb i w sumie zgromadziły ponad 10 ton surowców wtórnych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek