Pracownicy Kompanii Piwowarskiej w niestandardowy sposób pracowali w piątek 23 stycznia. Wcielając się w rolę aktorów-amatorów, wystawili autorską sztukę dla dzieci z poznańskiego przedszkola integracyjnego i szkoły specjalnej, pt: „O księżniczce, która się nie śmiała”.
Próby przedstawienia odbywały się w czasie po pracy, na terenie Centrum Wycieczkowego LECHa w Poznaniu. Sztuka została wystawiona w godzinach pracy na scenie Wielkopolskiej Zagrody w Poznaniu. Fragmenty przedstawienia można zobaczyć na kanale firmy na YouTube: http://pl.youtube.com/kpwydarzenia
Na dzieci po zakończonym występie czekał słodki poczęstunek oraz upominki. Środki na realizację przedstawienia zostały dostarczone przez Kompanię Piwowarską w ramach akcji społecznej „Ekipa Świętego Mikołaja”.
Istotą akcji jest wsparcie dla organizacji, fundacji czy instytucji wybranych przez pracowników i ich osobiste zaangażowanie w realizację projektu. W ramach „Ekipy Świętego Mikołaja” projekty są zgłaszane i dofinansowywane w okresie świątecznym, a ich realizacja trwa przez cały rok. Przedsięwzięcie zostało zorganizowane dzięki wsparciu zaprzyjaźnionych z Kompanią Piwowarską firm: Wielkopolska Zagroda, Agencja Animade, Impact, Kormax-hol i PPH Hetman.
W ramach akcji pracownicy KP podjęli także inne działania. Przygotowali i rozdali 70 paczek dla podopiecznch Domu Opieki Społecznej w Białymstoku, zorganizowali wyjazd integracyjny na Kaszuby do Osady Wspólnoty Burego Misia, miejsca zamieszkałego przez osoby niepełnosprawne i ich przyjaciół, gdzie uczestniczyli w codziennym życiu mieszkańców osady i w pracach na jej rzecz kisząc m.in. 700 kg kapusty, przekazali fundusze na Ośrodek Usług Opiekuńczo – Wychowawczych w Tychach.
Pracownicy Działu Dystrybucji Tychy KP przekazali swoją nagrodę pracowniczą za osiągnięcie sprzedaży 15 mln hl piwa na Ośrodek Usług Opiekuńczo – Wychowawczych w Tychach. Pomysł pracowników zyskał wsparcie Pawła Sudoła, Prezesa Kompanii Piwowarskie, który podwoił zebraną przez pracowników kwotę z budżetu firmy. Dodatkowo, aby zwiększyć pomoc skierowaną do Ośrodka pracownicy przez dwa miesiące zbierali puszki po piwie, sprzedali je, a pieniądze przeznaczyli na zakup materiałów do remontu jednego z mieszkań podopiecznych Ośrodka. Remont wykonała brygada składająca się z pracowników Kompanii Piwowarskiej. Wyposażono i wyremontowano też kilka innych mieszkań.
– Cieszę się, że pracuję wśród ludzi, którzy chcą robić coś dla innych i w firmie, która pozwala realizować takie inicjatywy. Dają one ogromną radość, ale przede wszystkim zarażają wszystkich wokół entuzjazmem i chęcią robienia w życiu czegoś wartościowego, czegoś ponad codzienne obowiązki– powiedział zaraz po zakończonym występie Szymon Seroka z działu IT
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

