logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kompania Piwowarska o księżniczce
04.02.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kompania Piwowarska o księżniczce



Pracownicy Kompanii Piwowarskiej w niestandardowy sposób pracowali w piątek 23 stycznia. Wcielając się w rolę aktorów-amatorów, wystawili autorską sztukę dla dzieci z poznańskiego przedszkola integracyjnego i szkoły specjalnej, pt: „O księżniczce, która się nie śmiała”.

Próby przedstawienia odbywały się w czasie po pracy, na terenie Centrum Wycieczkowego LECHa w Poznaniu. Sztuka została wystawiona w godzinach pracy na scenie Wielkopolskiej Zagrody w Poznaniu. Fragmenty przedstawienia można zobaczyć na kanale firmy na YouTube: http://pl.youtube.com/kpwydarzenia

Na dzieci po zakończonym występie czekał słodki poczęstunek oraz upominki. Środki na realizację przedstawienia zostały dostarczone przez Kompanię Piwowarską w ramach akcji społecznej „Ekipa Świętego Mikołaja”.

Istotą akcji jest wsparcie dla organizacji, fundacji czy instytucji wybranych przez pracowników i ich osobiste zaangażowanie w realizację projektu. W ramach „Ekipy Świętego Mikołaja” projekty są zgłaszane i dofinansowywane w okresie świątecznym, a ich realizacja trwa przez cały rok. Przedsięwzięcie zostało zorganizowane dzięki wsparciu zaprzyjaźnionych z Kompanią Piwowarską firm: Wielkopolska Zagroda, Agencja Animade, Impact, Kormax-hol i PPH Hetman.

W ramach akcji pracownicy KP podjęli także inne działania. Przygotowali i rozdali 70 paczek dla podopiecznch Domu Opieki Społecznej w Białymstoku, zorganizowali wyjazd integracyjny na Kaszuby do Osady Wspólnoty Burego Misia, miejsca zamieszkałego przez osoby niepełnosprawne i ich przyjaciół, gdzie uczestniczyli w codziennym życiu mieszkańców osady i w pracach na jej rzecz kisząc m.in. 700 kg kapusty, przekazali fundusze na Ośrodek Usług Opiekuńczo – Wychowawczych w Tychach.

Pracownicy Działu Dystrybucji Tychy KP przekazali swoją nagrodę pracowniczą za osiągnięcie sprzedaży 15 mln hl piwa na Ośrodek Usług Opiekuńczo – Wychowawczych w Tychach. Pomysł pracowników zyskał wsparcie Pawła Sudoła, Prezesa Kompanii Piwowarskie, który podwoił zebraną przez pracowników kwotę z budżetu firmy. Dodatkowo, aby zwiększyć pomoc skierowaną do Ośrodka pracownicy przez dwa miesiące zbierali puszki po piwie, sprzedali je, a pieniądze przeznaczyli na zakup materiałów do remontu jednego z mieszkań podopiecznych Ośrodka. Remont wykonała brygada składająca się z pracowników Kompanii Piwowarskiej. Wyposażono i wyremontowano też kilka innych mieszkań.

– Cieszę się, że pracuję wśród ludzi, którzy chcą robić coś dla innych i w firmie, która pozwala realizować takie inicjatywy. Dają one ogromną radość, ale przede wszystkim zarażają wszystkich wokół entuzjazmem i chęcią robienia w życiu czegoś wartościowego, czegoś ponad codzienne obowiązki– powiedział zaraz po zakończonym występie Szymon Seroka z działu IT








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek