logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  04.02.2009

Kompania Piwowarska o księżniczce



Pracownicy Kompanii Piwowarskiej w niestandardowy sposób pracowali w piątek 23 stycznia. Wcielając się w rolę aktorów-amatorów, wystawili autorską sztukę dla dzieci z poznańskiego przedszkola integracyjnego i szkoły specjalnej, pt: „O księżniczce, która się nie śmiała”.

Próby przedstawienia odbywały się w czasie po pracy, na terenie Centrum Wycieczkowego LECHa w Poznaniu. Sztuka została wystawiona w godzinach pracy na scenie Wielkopolskiej Zagrody w Poznaniu. Fragmenty przedstawienia można zobaczyć na kanale firmy na YouTube: http://pl.youtube.com/kpwydarzenia

Na dzieci po zakończonym występie czekał słodki poczęstunek oraz upominki. Środki na realizację przedstawienia zostały dostarczone przez Kompanię Piwowarską w ramach akcji społecznej „Ekipa Świętego Mikołaja”.

Istotą akcji jest wsparcie dla organizacji, fundacji czy instytucji wybranych przez pracowników i ich osobiste zaangażowanie w realizację projektu. W ramach „Ekipy Świętego Mikołaja” projekty są zgłaszane i dofinansowywane w okresie świątecznym, a ich realizacja trwa przez cały rok. Przedsięwzięcie zostało zorganizowane dzięki wsparciu zaprzyjaźnionych z Kompanią Piwowarską firm: Wielkopolska Zagroda, Agencja Animade, Impact, Kormax-hol i PPH Hetman.

W ramach akcji pracownicy KP podjęli także inne działania. Przygotowali i rozdali 70 paczek dla podopiecznch Domu Opieki Społecznej w Białymstoku, zorganizowali wyjazd integracyjny na Kaszuby do Osady Wspólnoty Burego Misia, miejsca zamieszkałego przez osoby niepełnosprawne i ich przyjaciół, gdzie uczestniczyli w codziennym życiu mieszkańców osady i w pracach na jej rzecz kisząc m.in. 700 kg kapusty, przekazali fundusze na Ośrodek Usług Opiekuńczo – Wychowawczych w Tychach.

Pracownicy Działu Dystrybucji Tychy KP przekazali swoją nagrodę pracowniczą za osiągnięcie sprzedaży 15 mln hl piwa na Ośrodek Usług Opiekuńczo – Wychowawczych w Tychach. Pomysł pracowników zyskał wsparcie Pawła Sudoła, Prezesa Kompanii Piwowarskie, który podwoił zebraną przez pracowników kwotę z budżetu firmy. Dodatkowo, aby zwiększyć pomoc skierowaną do Ośrodka pracownicy przez dwa miesiące zbierali puszki po piwie, sprzedali je, a pieniądze przeznaczyli na zakup materiałów do remontu jednego z mieszkań podopiecznych Ośrodka. Remont wykonała brygada składająca się z pracowników Kompanii Piwowarskiej. Wyposażono i wyremontowano też kilka innych mieszkań.

– Cieszę się, że pracuję wśród ludzi, którzy chcą robić coś dla innych i w firmie, która pozwala realizować takie inicjatywy. Dają one ogromną radość, ale przede wszystkim zarażają wszystkich wokół entuzjazmem i chęcią robienia w życiu czegoś wartościowego, czegoś ponad codzienne obowiązki– powiedział zaraz po zakończonym występie Szymon Seroka z działu IT


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek