logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.02.2010

Kompania mierzy swoją odpowiedzialność



Producent piwa SABMiller, stworzył własny program do oceny efektów prowadzenia odpowiedzialnego biznesu. Matryca SAM Hyperion daje Kompanii Piwowarskiej możliwość dokonywania pomiarów i monitorowania wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz porównania efektów swojej odpowiedzialności z browarami z całego świata. SAM (Sustainability Assessment Matrix) to „szyty na miarę” system zarządzania z pogłębioną analizą wyników; służy zarządzaniu i raportowaniu społecznemu.

Efekty działań w ramach obszarów zrównoważonego rozwoju są mierzalne – każda z firm może wyznaczyć kilka obszarów tj.: zarządzanie, relacje z klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami, odpowiedzialność ekologiczna czy inwestycje społeczne. W Kompanii Piwowarskiej ocena odbywa się w trybie półrocznym. W szczególności dotyczy postępów na tzw. 'stopniach’ względem każdego z priorytetów. – Każdy stopień składa się z czterech rosnących poziomów wyników, opartych o standardy wewnętrzne i zewnętrzne, niezależne od wszelkich wymogów prawnych. Poziom 1 określa minimalny standard a poziom 4 najlepszą praktykę. – tłumaczy dyrektor ds. CSR Małgorzata Walędzińska.

Matryca oceny umożliwia m.in. dopasowanie priorytetów oraz wprowadzanie zmian aktualizacji w zależności od lokalnych wymagań. Wytyczne w ramach poszczególnych obszarów raportowania SAM Hyperion są praktycznie tożsame ze światowymi wytycznymi GRI (Global Reporting Initiative), a dodatkowo są dostosowane do charakteru prowadzonej działalności.

Obszary zrównoważonego rozwoju, które podlegają okresowej ocenie i monitoringowi są tożsame dla wszystkich 30 browarów zlokalizowanych w różnych krajach. Dzięki inwestycjom oraz monitorowaniu wyników możliwe jest obserwowanie progresu w poszczególnych państwach, a również trendów kontynentalnych.

System SAM Hyperion został wyróżniony w pierwszym etapie konkursu Globe Award Poland 2009, w kategorii „Innowacja zrównoważonego rozwoju”.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek