logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.10.2013

Komiksowe warsztaty z Carrefour



23 października w siedzibie Caritas Archidiecezji Łódzkiej Carrefour zorganizował pierwsze warsztaty komiksowe „Jem owoce i warzywa, wtedy zdrowia mi przybywa”. W warsztacie wzięło udział ponad 40 podopiecznych dwóch łódzkich świetlic Caritas w wieku od 6 do 16 lat. Warsztaty są częścią III edycji programu „Dożywianie z Carrefour”.

Dzięki grantowi przyznanemu Caritas przez Międzynarodową Fundację Carrefour 1260 dzieci z całej Polski będzie otrzymywać posiłki przez 5 dni w tygodniu do końca roku szkolnego 2013/2014. Wartość udzielonej pomocy to ponad 1,2 mln zł. Podczas trwania poprzednich edycji programu wydano ponad 400 tys. posiłków, a wsparcie finansowe wyniosło 2 mln 250 tys. złotych.

Tegoroczna edycja programu „Dożywiania z Carrefour” została wzbogacona o edukacyjne warsztaty plastyczne dla podopiecznych świetlic Caritas. Warsztaty są poświęcone tematyce zdrowego żywienia. W sumie na terenie całej Polski odbędzie się 10 warsztatów. W pierwszych warsztatach wzięli udział podopieczni Klubu dla Dzieci i Młodzieży z ulicy Rybnej i Specjalistycznej Świetlicy Środowiskowej Caritas Archidiecezji Łódzkiej z ulicy Łódzkiej. Warsztaty poprowadził pasjonat tematyki komiksów, publicysta i rysownik.

Podczas warsztatów dzieci wysłuchały pogadanki na temat zdrowego żywienia oraz dowiedziały się, jakie są podstawowe zasady tworzenia komiksu. Dzieci zaplanowały plansze, podzieliły je na kadry i zarysowały akcję. Komiksy zachęcały do przestrzegania zasad zdrowego żywienia i segregowania śmieci. Ponadto Bernard Zając, dyrektor hipermarketu Carrefour w Łodzi przy ulicy Szparagowej ufundował kosz z owocami.

Cykl warsztatów komiksowych wpisuje się w program „Stop Marnotrawstwu” będący częścią strategii zrównoważonego rozwoju grupy Carrefour. Program realizowany jest od początku 2013 roku. Jego celem jest walka z codziennym marnotrawstwem na każdym szczeblu funkcjonowania firmy, a także promowanie przeciwdziałania marnotrawstwu wśród dostawców i klientów Carrefour Polska. Warsztaty prowadzone są z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych tworzonych na podstawie ogólnodostępnej internetowej bazy wiedzy programu „Odpowiedzialnie każdego dnia!”.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek