logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Kampanie
   ──────  13.03.2018

Kombinezon geriatryczny pomaga odczuć starość na własnej skórze



W jaki sposób możemy zrozumieć starość nie doświadczając jej na własnej skórze? W ramach kampanii „Zrozumieć Starość”, Fundacja Zaczyn prezentuje jeden z kilku dostępnych w naszym kraju kombinezonów geriatrycznych, za pomocą którego można „stać się seniorem” przez kwadrans godzinę, a nawet cały dzień. Współorganizatorem kampanii jest firma Promedica24.  Kampania Zrozumieć Starość ma na celu uwrażliwienie na potrzeby rosnącej grupy osób starszych.

Bardzo wielu z nas traktuje osoby starsze z obojętnością lub nawet pogardą. Powodem tego jest brak empatii, ale i podstawowej wiedzy o tym jak zmienia się funkcjonowanie naszych ciał i umysłów w kolejnych dekadach życia. Dzięki kombinezonowi geriatrycznemu możemy zrozumieć wyzwania starzenia i na własnym organizmie poznać doznania, jakie odczuwa 80-latek. Kombinezon został pierwszy raz użyty w czasie lutowej konferencji otwierającej kampanię „Zrozumieć Starość” i wzbudził furorę wśród jej uczestników.W sytuację seniorów postanowił wczuć się m.in reporter Dzień Dobry TVN Filip Chajzer. O swoich odczuciach poinformował w programie śniadaniowym TVN.

Jutro w Dzień Dobry TVN w specjalnym kombinezonie drastycznie ograniczającym ruch, wzrok i słuch, sprawdzę jak to jest…

Opublikowany przez Filip Chajzer na 8 marca 2018

 

 

– Zrozumienie dla spraw osób starszych zaczyna się od empatii. Nasza wrażliwość rodzi się gdy współodczuwamy podobnie jak inni ludzie i to w sposób dosłowny. Dlatego zachęcamy reprezentantów mediów opiniotwórczych do wejścia w skórę seniora – osoby tak nam bliskiej, a jednocześnie tak dalekiej. Jako przyszli seniorzy, zrozummy jak czują i myślą reprezentanci niemal dziesięciomilionowej grupy osób 60+ – namawia Przemysław Wiśniewski, z Fundacji Zaczyn

Spot kampanii Zrozumieć Starość

Starość dotyka mocno. Niestety nie wszyscy to rozumieją. Aby to zmienić, uruchamiamy kampanię społeczną Zrozumieć Starość (www.zrozumiecstarosc.pl). Udostępnij innym, dołącz do kampanii.#zrozumiecstarosc

Opublikowany przez Fundacja Zaczyn na 22 lutego 2018

Dlatego dziś, Fundacja Zaczyn odwiedza redakcje mediów w całej Polsce i prezentuje jeden z kilku dostępnych w naszym kraju kombinezonów geriatrycznych, udostępniony przez współorganizatora kampanii – firmę Promedica24. W kampanię angażują się również partnerzy: Agencja Walk, Teb Edukacja, EMC Szpitale, Kinoteka. Patronat nad konferencją inicjująca kampanię objęło Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz redakcja pisma „Polityka Senioralna”.

Kampania „Zrozumieć Starość: była do tej pory relacjonowana w mediach ogólnokrajowych i regionalnych ponad 100 razy. Spot kampanii na samym facebooku obejrzało niemal 100 000 osób. Wkrótce kolejne działania w ramach kampanii: emisja spotu telewizyjnego, działania z ambasadorami, wydanie specjalnego poradnika dla opiekunów osób starszych. Więcej o kampanii na stronach www.zaczyn.org i www.zrozumiecstarosc.pl

Zrozumieć Starość   |  Fundacja Zaczyn   |  Twoje zrozumienie wiele znaczy   |  Filip Chajzer   | 


Nazwa kampanii:
Zrozumieć starość
Nadawca:
Fundacja Zaczyn
Wykonawca:
Promedica24
Hasło kampani:
Twoje zrozumienie wiele znaczy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek