logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Kołysanki z miłością” – kampania Ustronianki
31.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Kołysanki z miłością” – kampania Ustronianki



Producent Ustronianki zainaugurował kampanię „Kołysanki z miłością”. Ambasadorką akcji została aktorka Magdalena Różczka, prywatnie śpiewająca kołysanki mama małej Wandy. W ramach kampanii powstanie płyta z jej udziałem.

Śpiewanie kołysanek jest zwyczajem, który nie cieszy się właściwą popularnością. Rodzice bardzo często odtwarzają dzieciom gotowe piosenki, które nie pozwalają na budowanie i rozwijanie unikalnej więzi. Tymczasem samodzielne wykonywanie kołysanek i kołysanie w naturalny sposób koją nie tylko dziecko, ale też rodzica, który śpiewając się relaksuje – argumentują organizatorzy kampanii.

Na potrzeby kampanii została uruchomiona strona www.kolysanki.com.pl, gdzie zostały zamieszczone melodie, do których rodzice dopisują słowa inspirowane własnymi dziećmi. Wśród przygotowanych tekstów internauci wraz z jury (z Magdaleną Różczką na czele) wybierą 10 utworów, które trafią na specjalną kołysankową płytę. Sprzedaż płyty rozpocznie się jesienią w sklepach sieci Rossman. Całkowity dochód osiągnięty ze sprzedaży płyty zostanie przekazany na rzecz remontu Kliniki Pediatrii w Centrum Zdrowia Dziecka. Opiekę nad celem charytatywnym akcji sprawuje Fundacja TVN.

Dodatkowo, producent wody Ustronianka, przygotował specjalną edycję wody Ustronianka z Jodem, z której sprzedaży część dochodu zostanie przeznaczona na cel charytatywny akcji.








29.07.2025 polecamy

Bez czasu na przerwę, bez czasu na protest


Wielka Brytania. Miliony ludzi opiekują się bliskimi – chorymi, starszymi, niesamodzielnymi – często bez systemowego wsparcia. 24 godziny na dobę, bez prawa do przerwy czy wakacji. Ponad dwie trzecie (67%) opiekunów przyznaje, że zaplanowanie wakacji wydaje się nierealnym marzeniem, a 60% z nich czuje się wypalonych przez większość czasu. Praca wykonywana przez opiekunów jest niezbędna, rzadko jednak przebija się do debaty publicznej. Kampania „What I'd do with a break”, realizowana przez organizację Carers Trust i agencję kreatywną Uncommon Creative Studio, ma szansę to zmienić.  Zamiast tradycyjnego protestu, opiekunowie protestują ze swoich domów – kuchni, pokoi. W dłoniach trzymają krótkie hasła...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Piłka nożna jest kobietą

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek