Producent Ustronianki zainaugurował kampanię „Kołysanki z miłością”. Ambasadorką akcji została aktorka Magdalena Różczka, prywatnie śpiewająca kołysanki mama małej Wandy. W ramach kampanii powstanie płyta z jej udziałem.
Śpiewanie kołysanek jest zwyczajem, który nie cieszy się właściwą popularnością. Rodzice bardzo często odtwarzają dzieciom gotowe piosenki, które nie pozwalają na budowanie i rozwijanie unikalnej więzi. Tymczasem samodzielne wykonywanie kołysanek i kołysanie w naturalny sposób koją nie tylko dziecko, ale też rodzica, który śpiewając się relaksuje – argumentują organizatorzy kampanii.
Na potrzeby kampanii została uruchomiona strona www.kolysanki.com.pl, gdzie zostały zamieszczone melodie, do których rodzice dopisują słowa inspirowane własnymi dziećmi. Wśród przygotowanych tekstów internauci wraz z jury (z Magdaleną Różczką na czele) wybierą 10 utworów, które trafią na specjalną kołysankową płytę. Sprzedaż płyty rozpocznie się jesienią w sklepach sieci Rossman. Całkowity dochód osiągnięty ze sprzedaży płyty zostanie przekazany na rzecz remontu Kliniki Pediatrii w Centrum Zdrowia Dziecka. Opiekę nad celem charytatywnym akcji sprawuje Fundacja TVN.
Dodatkowo, producent wody Ustronianka, przygotował specjalną edycję wody Ustronianka z Jodem, z której sprzedaży część dochodu zostanie przeznaczona na cel charytatywny akcji.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów