Producent Ustronianki zainaugurował kampanię „Kołysanki z miłością”. Ambasadorką akcji została aktorka Magdalena Różczka, prywatnie śpiewająca kołysanki mama małej Wandy. W ramach kampanii powstanie płyta z jej udziałem.
Śpiewanie kołysanek jest zwyczajem, który nie cieszy się właściwą popularnością. Rodzice bardzo często odtwarzają dzieciom gotowe piosenki, które nie pozwalają na budowanie i rozwijanie unikalnej więzi. Tymczasem samodzielne wykonywanie kołysanek i kołysanie w naturalny sposób koją nie tylko dziecko, ale też rodzica, który śpiewając się relaksuje – argumentują organizatorzy kampanii.
Na potrzeby kampanii została uruchomiona strona www.kolysanki.com.pl, gdzie zostały zamieszczone melodie, do których rodzice dopisują słowa inspirowane własnymi dziećmi. Wśród przygotowanych tekstów internauci wraz z jury (z Magdaleną Różczką na czele) wybierą 10 utworów, które trafią na specjalną kołysankową płytę. Sprzedaż płyty rozpocznie się jesienią w sklepach sieci Rossman. Całkowity dochód osiągnięty ze sprzedaży płyty zostanie przekazany na rzecz remontu Kliniki Pediatrii w Centrum Zdrowia Dziecka. Opiekę nad celem charytatywnym akcji sprawuje Fundacja TVN.
Dodatkowo, producent wody Ustronianka, przygotował specjalną edycję wody Ustronianka z Jodem, z której sprzedaży część dochodu zostanie przeznaczona na cel charytatywny akcji.
zobacz także
-
30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Piłka nożna jest kobietą
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

