Z siedzeń w autobusie spadają pluszowe misie, a pyszczki rozpłaszczają im się na szybach. Kierowca pojazdu musiał gwałtownie zahamować, ponieważ samochód przejechał na czerwonym świetle. Jarosław Gugała (prowadzący "Wydarzenia" w telewizji Polsat) przypomina, że na sygnalizacji świetlnej są tylko trzy kolory: zielony, żółty i czerwony.
Jak wyjaśnia nadawca, którym jest Zarząd Dróg Miejskich, kampania prowadzona w ramach Dekady Działań na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011-2020, ma na celu przypomnienie kierowcom znaczenia sygnałów nadawanych przez sygnalizację świetlną i wymazanie ze świadomości pojęć "wczesno-żółte, późno-pomarańczowe, czy różowe" (gazeta.pl cytuje Grażynę Lendzion z ZDM, która wyjaśnia, że są to autentyczne wyjaśnienia kierowców zapisane w policyjnych protokołach z wypadków).
Jest to czwarta kampania społeczna prowadzona przez ZDM. Spot kampanii zrealizowała agencja Psycho-Media. Towarzyszą jej animacje skierowana do dzieci, wyprodukowane przez SQM Studio. W jednej z wersji głosem jest także Jarosław Gugała, w drugiej Piotr Kraśko z TVP.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka