Podlaski dyliżans odwiedził w sierpniu 22 miejscowości, promując kampanię pod hasłem autorstwa Leona Tarasewicza – "Warto tu żyć, zawsze warto tu wracać". Zachęcał do wysyłania elektronicznych kartek pocztowych reklamujących województwo podlaskie oraz drukowanych tradycyjnych kart z okolicznościowymi pieczęciami. Działania te były częścią ambient marketingu, którym się posłużono dla wypromowania regionu.
Celem kampanii promocyjnej Podlasia, było wykreowanie wizerunku regionu, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez gościnnych ludzi i doskonałego do życia. Jej motywem przewodnim była szeroko pojmowana różnorodność województwa, postrzegana poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody i kulinariów. Na potrzeby akcji, swoich wizerunków i głosów użyczyli: prof. Andrzej Strumiłło (Ziemia Suwalska) oraz Jacek Szymański (Ziemia Łomżyńska).
Kampania polegała na działaniach z zakresu marketingu bezpośredniego (festyny, eventy, koncerty) oraz na emisji materiałów reklamowych w radiostacjach i telewizjach o zasięgu regionalnym. Poza krótkim spotem reklamowym (znajduje się pod tekstem) jest jeszcze dłuższy 'przyrodniczy’.
Na stronie głównej akcji www.podlaskapoczta.pl, zainteresowani mogli śledzić losy wyprawy dyliżansu, czytać relacje, oglądać zdjęcia i materiały video. Dodatkowo przeprowadzono dwie duże imprezy plenerowe: inaugurującą wewnętrzną kampanię promocyjną – w Augustowie (7 sierpnia, piknik rodzinny) oraz finalizującą kampanię – w Białymstoku (29 sierpnia, koncert zespołów Jazzanova oraz Carrantuohill).
Działania promocyjne Podlasia odbędą się także 30 i 31 sierpnia na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.
Akcja współfinansowana jest z funduszy unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Jej całkowity koszt to prawie 550 tys. zł.
M.Prządka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!