logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kolorowość Podlasia
13.07.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Marketing regionalny

Kolorowość Podlasia

Your browser does not support the video tag.


Podlaski dyliżans odwiedził w sierpniu 22 miejscowości, promując kampanię pod hasłem autorstwa Leona Tarasewicza – "Warto tu żyć, zawsze warto tu wracać". Zachęcał do wysyłania elektronicznych kartek pocztowych reklamujących województwo podlaskie oraz drukowanych tradycyjnych kart z okolicznościowymi pieczęciami. Działania te były częścią ambient marketingu, którym się posłużono dla wypromowania regionu.

Celem kampanii promocyjnej Podlasia, było wykreowanie wizerunku regionu, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez gościnnych ludzi i doskonałego do życia. Jej motywem przewodnim była szeroko pojmowana różnorodność województwa, postrzegana poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody i kulinariów. Na potrzeby akcji, swoich wizerunków i głosów użyczyli: prof. Andrzej Strumiłło (Ziemia Suwalska) oraz Jacek Szymański (Ziemia Łomżyńska).

Kampania polegała na działaniach z zakresu marketingu bezpośredniego (festyny, eventy, koncerty) oraz na emisji materiałów reklamowych w radiostacjach i telewizjach o zasięgu regionalnym. Poza krótkim spotem reklamowym (znajduje się pod tekstem) jest jeszcze dłuższy 'przyrodniczy’.

Na stronie głównej akcji www.podlaskapoczta.pl, zainteresowani mogli śledzić losy wyprawy dyliżansu, czytać relacje, oglądać zdjęcia i materiały video. Dodatkowo przeprowadzono dwie duże imprezy plenerowe: inaugurującą wewnętrzną kampanię promocyjną – w Augustowie (7 sierpnia, piknik rodzinny) oraz finalizującą kampanię – w Białymstoku (29 sierpnia, koncert zespołów Jazzanova oraz Carrantuohill).

Działania promocyjne Podlasia odbędą się także 30 i 31 sierpnia na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.

Akcja współfinansowana jest z funduszy unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Jej całkowity koszt to prawie 550 tys. zł.
M.Prządka



Nazwa kampanii:
Warto tu żyć, zawsze warto tu wracać
Czas:
2010.7.8 - 2010.8.29
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Media:
Festyny, internet, regionalne radiostacje, regionalna telewizja, plakaty
Wykonawca:
Infinity Group
Adresaci:
Mieszkańcy województwa podlaskiego i mazowieckiego (stanowią największą grupę wśród odwiedzających Podlasie)
Hasło kampani:
Podlaskie: warto tu żyć, zawsze warto tu wracać





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek