Podlaski dyliżans odwiedził w sierpniu 22 miejscowości, promując kampanię pod hasłem autorstwa Leona Tarasewicza – "Warto tu żyć, zawsze warto tu wracać". Zachęcał do wysyłania elektronicznych kartek pocztowych reklamujących województwo podlaskie oraz drukowanych tradycyjnych kart z okolicznościowymi pieczęciami. Działania te były częścią ambient marketingu, którym się posłużono dla wypromowania regionu.
Celem kampanii promocyjnej Podlasia, było wykreowanie wizerunku regionu, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez gościnnych ludzi i doskonałego do życia. Jej motywem przewodnim była szeroko pojmowana różnorodność województwa, postrzegana poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody i kulinariów. Na potrzeby akcji, swoich wizerunków i głosów użyczyli: prof. Andrzej Strumiłło (Ziemia Suwalska) oraz Jacek Szymański (Ziemia Łomżyńska).
Kampania polegała na działaniach z zakresu marketingu bezpośredniego (festyny, eventy, koncerty) oraz na emisji materiałów reklamowych w radiostacjach i telewizjach o zasięgu regionalnym. Poza krótkim spotem reklamowym (znajduje się pod tekstem) jest jeszcze dłuższy 'przyrodniczy’.
Na stronie głównej akcji www.podlaskapoczta.pl, zainteresowani mogli śledzić losy wyprawy dyliżansu, czytać relacje, oglądać zdjęcia i materiały video. Dodatkowo przeprowadzono dwie duże imprezy plenerowe: inaugurującą wewnętrzną kampanię promocyjną – w Augustowie (7 sierpnia, piknik rodzinny) oraz finalizującą kampanię – w Białymstoku (29 sierpnia, koncert zespołów Jazzanova oraz Carrantuohill).
Działania promocyjne Podlasia odbędą się także 30 i 31 sierpnia na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.
Akcja współfinansowana jest z funduszy unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Jej całkowity koszt to prawie 550 tys. zł.
M.Prządka
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu