logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.03.2011

Kolorowe bransoletki w Radisson Blu Kraków



Radisson Blu Hotel Kraków ogłosił 2. edycję akcji charytatywnej „Szczęście Dzieci”. Jak poprzednia – polega ona na sprzedaży kolorowych bransoletek – cegiełek, z których dochód zostanie przeznaczony na rzecz domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie. Sprzedawane są kilku miejscach na terenie hotelu (w recepcji, barze, restauracji) w cenie 5 złotych.

Poprzednia edycja akcji trwała około czterech miesięcy. W czasie jej trwania udało się zebrać kwotę, która wystarczyła na zakup artykułów pierwszej pomocy oraz prezentów gwiazdkowych dla dzieci z domu dziecka.

– Dla nas każda okazja i każdy pomysł jest dobry by pomóc najmłodszym. Cieszymy się, że nasza akcja przyniosła dobre efekty. Mamy szczerą nadzieję, że również tym teraz goście i partnerzy wesprą nasze działania i razem będziemy mogli pomóc jeszcze bardziej – mówi Nino D. Rosenlund, Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu w Krakowie.

Wychowankami Domu Małego Dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie są dzieci do 6 roku życia oraz samotne, małoletnie matki. Aktualnie pod opieką placówki znajduje się 30 wychowanków. Do najpilniejszych potrzeb należą środki pielęgnacyjne, higieniczne oraz odżywcze. Ważne jest też wszystko co sprawi, że to miejsce stanie się bardziej przytulne – remonty, nowe meble, ale i możliwość spędzenia wakacji czy ferii poza domem dziecka.

Akcja zorganizowana przez Radisson Blu Kraków wpisuje się w program społecznej odpowiedzialności, realizowany przez hotel pod hasłem: ”Blu Loves Green”.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek