"Życie to nie gra" – przestrzegają zamaszystym pismem reklamy kampanii "przeTESTuj się" krakowskiego Stowarzyszenia MANKO. Kampania rozpoczeta 1 października stanowi kontynuację ogólnopolskiej kampanii "ryzyKOchania". Skierowana jest do osób w wieku 18-29 lat (głównie do studentów, osób młodych, skłonnych do ryzykownych zachowań seksualnych).
Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnego stylu życia oraz podniesienie świadomości społecznej w tematyce zagrożeń związanych z ryzykownymi zachowaniami seksualnymi. Poprzez zwiększanie świadomości zagrożeń oraz promowanie potrzeby wykonywania testów na obecnośd wirusa HIV, organizatorzy chcę zapobiec wzrostowi zakażeń oraz zwiększyć wczesną ich wykrywalność. W ramach kampanii zorganizowany zostanie cykl spotkań edukacyjnych ze studentami na wyższych uczelniach Małopolski. Ich celem będzie udzielenie młodym ludziom rzetelnych i konkretnych informacji na temat HIV/AIDS, oraz wskazanie miejsc wykonywania bezpłatnych testów na HIV.
13 października w ramach akcji odbędzie się koncert w Klubie Muzycznym "Awaria".
Kampanię zakończy 1 grudnia konferencja prasowa, na której zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzanych wśród studentów oraz działania przeprowadzone w ramach kampanii.
Reklamy opublikowane zostały w czasopismach studenckich, w kalendarzach akademickich oraz na stronach internetowych patronów medialnych kampanii, a także w formie plakatów w toaletach krakowskich klubów. Przed 2 tygodnie w telewizji tramwajowej "M" emitowany będzie film zawierający przesłanie kampanii.
Autorem kreacji jest Jarek Szczurek.
Strona internetowa kampanii: www.przetestujsie.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich