logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kolęda o dwunastu potrawach
27.11.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Kolęda o dwunastu potrawach

Your browser does not support the video tag.


Opatulona dziewczynka smutnym głosem śpiewa nazwy wigilijnych potraw na melodię popularnej kolędy "Przybieżeli do Betlejem pasterze". Tekst świątecznej piosenki ze zmienionymi słowami ma uświadomić odbiorcom kampanii, że nie dla wszystkich święta brzmią radośnie. Brak możliwości kupienia podstawowych produktów żywnościowych to problem, który w okresie Świąt Bożego Narodzenia jest szczególnie odczuwany przez prawie 2,5 mln Polaków.

Nadawcą spotu jest organizacja Federacja Polskich Banków Żywności, która zachęca do udziału w Świątecznej Zbiórce Żywności. 7, 8 i 9 grudnia można kupić dodatkowe produkty i przekazać je wolontariuszom Banków Żywności czekających przy oznakowanych koszach w ponad 3300 sklepach na terenie 540 miejscowości. Organizację można wesprzeć także wysyłając sms o treści POMAGAM na numer 73 365. Koszt smsa to 3 zł + VAT, można je wysyłać do końca roku.

Inicjatorzy kampanii wraz z siecią Piotr i Paweł przygotowali także możliwość zakupów online. Do 23 grudnia za pośrednictwem strony www.bankizywnosci.pl można zrobić zakupy w sklepie charytatywnym.

Kampania została przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserowali Maria i Kazimierz Zbąscy, za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Tank Production, za postprodukcję YakuMama Film, a za udźwiękowienie Studio Expresso.



Nazwa kampanii:
Święta nie brzmią radośnie, gdy doskwiera głód
Czas:
2012.11.23 - 2012.12.31
Nadawca:
Federacja Polskich Banków Żywności
Media:
Telewizja, prasa, outdoor, internet, radio
Wykonawca:
Scholz & Friends (Warszawa)
Adresaci:
Osoby dorosłe





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek