logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  27.11.2012

Kolęda o dwunastu potrawach

Your browser does not support the video tag.


Opatulona dziewczynka smutnym głosem śpiewa nazwy wigilijnych potraw na melodię popularnej kolędy "Przybieżeli do Betlejem pasterze". Tekst świątecznej piosenki ze zmienionymi słowami ma uświadomić odbiorcom kampanii, że nie dla wszystkich święta brzmią radośnie. Brak możliwości kupienia podstawowych produktów żywnościowych to problem, który w okresie Świąt Bożego Narodzenia jest szczególnie odczuwany przez prawie 2,5 mln Polaków.

Nadawcą spotu jest organizacja Federacja Polskich Banków Żywności, która zachęca do udziału w Świątecznej Zbiórce Żywności. 7, 8 i 9 grudnia można kupić dodatkowe produkty i przekazać je wolontariuszom Banków Żywności czekających przy oznakowanych koszach w ponad 3300 sklepach na terenie 540 miejscowości. Organizację można wesprzeć także wysyłając sms o treści POMAGAM na numer 73 365. Koszt smsa to 3 zł + VAT, można je wysyłać do końca roku.

Inicjatorzy kampanii wraz z siecią Piotr i Paweł przygotowali także możliwość zakupów online. Do 23 grudnia za pośrednictwem strony www.bankizywnosci.pl można zrobić zakupy w sklepie charytatywnym.

Kampania została przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserowali Maria i Kazimierz Zbąscy, za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Tank Production, za postprodukcję YakuMama Film, a za udźwiękowienie Studio Expresso.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Święta nie brzmią radośnie, gdy doskwiera głód
Czas:
2012.11.23 - 2012.12.31
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Federacja Polskich Banków Żywności
Media:
Telewizja, prasa, outdoor, internet, radio
Wykonawca:
Scholz & Friends (Warszawa)
Adresaci:
Osoby dorosłe





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek