logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kolacja za pedałowanie
26.05.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kolacja za pedałowanie



W hotelu Crowne Plaza w Kopenhadze, położonym 15 minut od ścisłego centrum duńskiej stolicy, zainstalowano dwa rowery treningowe podłączone do generatora prądu. Hotelowi goście są zachęcani do korzystania z nich i popedałowania – jeśli wyprodukują w ten sposób wystarczającą ilość energii dostaną darmowy posiłek.

Każdy rowerzysta, który wyprodukuje minimum 10 kilowatogodzin prądu otrzyma gratisowo wybrane danie główne z hotelowej restauracji, o wartości około 240 duńskich koron (odpowiednik ). Rzecznik hotelu podkreśla, że darmowy posiłek będą mogli otrzymać wyłącznie goście Crowne Plaza. Wytworzona podczas jazdy energia jest gromadzona w akumulatorach i wykorzystywana ponownie do zasilania hotelu. Zamontowane na kierownicach rowerów iPhony monitorują ilość wyprodukowanej energii. Od czerwca goście-rowerzyści będą mogli stanąć w szranki z hotelowym systemem paneli słonecznych i stoczyć bój o to, kto wygeneruje więcej energii w tym samym czasie.

Jak podkreślają pomysłodawcy akcji, ma ona zachęcać klientów hotelu nie tylko do dbania o zdrowie, ale również do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych oraz oszczędzania energii i pieniędzy.

25 kondygnacyjny Crowne Plaza to pierwszy duński hotel w pełni zasilany z odnawialnych źródeł energii. Władze hotelu planują przetestowanie rowerowego pomysłu przez rok. Jeśli spotka się on z dużym zainteresowaniem rowery treningowe zostaną wprowadzone również w innych hotelach grupy InterContinental.
P.Cieślikiewicz








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek