logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska
   ──────  14.02.2008

Kodeks etyczny kibica



Rozpoczęła się kampania dążącą do spisania kodeksu etyki kibica. Czyżby to koniec stadionowego chuligaństwa? 7 lutego 2008 r. podczas IV Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays 2008 w Warszawie została zainicjowana ogólnopolska akcja społeczna „Piłka jest piękna, a kibice wspaniali”. Jej celem jest promocja prosportowego zachowania kibiców i wielbicieli piłki nożnej w Polsce oraz propagowanie pozytywnych wartości, które niesie za sobą rywalizacja na piłkarskich boiskach, a także kształtowanie właściwych zachowań wśród kibiców zasiadających na trybunach.

Akcja została przygotowana przez 6 współpracujących ze sobą firm marketingowych – Advertising Group, apeiro, BOOM Bardzo Oryginalna Oferta Marketingowa, ComPress, Grupa Italtelo, 1picture.

Deklarację poparcia jako pierwsi podpisali: Andrzej Strejlau, członek Zarządu PZPN i Leszek Miklas – prezes KP Legia Warszawa oraz Zbigniew Hołdys, muzyk i pasjonat piłki nożnej.

W społecznej świadomości istnieje silny stereotyp kibica–chuligana. Wyeliminowanie tego przekonania i odbudowa pozytywnego wizerunku polskiego kibica, to dwa podstawowe zadania stawiane przez inicjatorów akcji.

Organizatorzy chcą zwiększyć zainteresowanie rodzin udziałem w meczach piłkarskich oraz zapraszać kluby piłkarskie do propagowania akcji, opracowując wspólnie ze stowarzyszeniami kibiców „kodeksy etyki kibica”, wcielając go w życie, a także lobbując wśród liderów opinii poprawę bezpieczeństwa na stadionach piłkarskich.

Strona kampanii: www.pilkajestpiekna.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Piłka jest piękna, a kibice wspaniali
Czas:
2008.2.7
Kraje:
Polska
Nadawca:
Advertising Group
Media:
Internet
Wykonawca:
Advertising Group
Adresaci:
Wszyscy, a w szczególności kibice, kluby piłkarskie, rodziny
Hasło kampani:
Piłka jest piękna, a kibice wspaniali





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek