logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Nowa Zelandia, Walka z przemocą
   ──────  15.02.2012

“Kocham cię, suko”



Typowe kartki walentynkowe kryją niecodzienną treść. Tuż po czułych wyzwaniach następują groźby i obelgi rzucane pod adresem kobiet. W ten sposób na problem fizycznej i psychicznej przemocy w związkach zwraca uwagę nowozelandzka organizacja, która uruchomiła kampanię „Love isn’t always the same” (Miłość nie zawsze wygląda tak samo).

Walentynkowe kartki, tuż przed świętem zakochanych, wysłano do wybranych odbiorców, a dodatkowo zamieszczono na stronie www przygotowanej dla fundacji Women’s Refuge. Treści, które zawierały mogły wstrząsnąć odbiorcą. Standardowe miłosne wyznania przeradzały się w przepełnione nienawiścią groźby: “I’m so happy I found you. Don’t even try and hide from me again, bitch.” (Tak się cieszę, że Cię znalazłem. Nawet nie próbuj znowu ode mnie uciec, suko).  Fundacja skierowała kampanię do kobiet żyjących w toksycznych związkach. Zachęcała je, by zgłosiły się po profesjonalną pomoc, zamiast trwać w niszczących relacjach.

Zadbano też o to, by internauci w prosty sposób mogli nagłośnić kampanię. Każdy, jednym kliknięciem mógł udostępnić kartkę na popularnych profilach społecznościowych (Facebook, Twitter) i w ten sposób zwrócić uwagę swoich znajomych na problem przemocy w związkach.

Dla fundacji Women’s Refugee, niosącej pomoc kobietom – ofiarom przemocy w rodzinie, kampanię przygotował nowozelandzki oddział międzynarodowej agencji Saatchi & Saatchi.
Adam Kolasa


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Love isn’t always what it seems
Czas:
2012.2.10
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
Women’s Refuge
Media:
Pocztówki, internet
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi (Auckland)
Adresaci:
Kobiety zastraszane i bite przez swoich partnerów
Hasło kampani:
I love you. If you felt the same you wouldn’t wear that make up. Only whores wear that shit. (Kocham cię. Jeśli czułaś to samo, nie powinnaś była się tak malować. Tylko dziwki się tak malują);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek