logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Koce z butelek, prąd z rowerów – Allegro na Przystanku Woodstock
23.08.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Koce z butelek, prąd z rowerów – Allegro na Przystanku Woodstock



Jeżdżąc na 12 rowerach stacjonarnych, uczestnicy festiwalu Przystanku Woodstock przez trzy dni produkowali prąd. Udało się zgromadzić ponad 8 tysięcy Wh. Wytworzona energia została wykorzystana podczas finału Festiwalu do uruchomienia Cubatronu – spektaklu świetlnego, który towarzyszył również koncertowi zespołu The Prodigy. W biciu Rekordu Guinnessa wzięło udział 2395 osób.

Serwis Allegro zaangażował woodstockowiczów w zbieranie plastikowych butelek PET. W trzech punktach na terenie Przystanku można było wymienić puste butelki na wodę mineralną. Łącznie zebrano 71.750 tysięcy butelek ważących prawie 3 tony. Wszystkie butelki zostaną poddane recyklingowi i przetworzone na polarowy materiał, z którego powstaną koce. Będą one zlicytowane na aukcjach podczas Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w styczniu 2012 r. Zgromadzone w ten sposób środki trafią na konto Fundacji WOŚP.

Zbiórka i recykling butelek PET to kontynuacja zeszłorocznych działań Allegro na Woodstocku. W ubiegłym roku puste butelki zostały przerobione na materiał, z którego powstały ekośpiwory Allegro, zlicytowane podczas aukcji charytatywnych dla Fundacji WOŚP. Ze sprzedaży 368 śpiworów udało się przekazać ponad 15 tysięcy złotych na rzecz Fundacji.

Relacja fotograficzna i filmowa „Allegro Gra Eko na XVII Przystanku Woodstock” znajduje się na stronie www.allegrograeko.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek