Fundacja RoRo organizuje akcję „Włącz je do działania!” skierowaną do lokalnych liderek. – Chcemy wesprzeć kobiety, które posiadają potencjał do aktywnego działania na rzecz zmian w swoim lokalnym środowisku – mówi Anna Buchmiet z Fundacji RoRo, koordynatorka rozpoczynającego się właśnie projektu Akademia Liderek Ekonomii Społecznej.
To cykl bezpłatnych warsztatów dla osób z województwa mazowieckiego. To propozycja dla kobiet, które na co dzień działają w grupach formalnych i nieformalnych na rzecz swojego otoczenia oraz poprawy sytuacji kobiet oraz chcą się w tę stronę kształcić. Chętne mogą zgłaszać się już dziś.
Zajęcia, obejmujące m.in. warsztaty z komunikacji interpersonalnej, autopromocji i zarządzania projektami, rozpoczną się pod koniec czerwca i będą trwać do grudnia 2012 roku. Obejmą osiem bloków tematycznych. W sumie to 136 godzin warsztatów weekendowych pod okiem specjalistów. Do udziału w projekcie zostanie zakwalifikowanych od 12 do 16 kobiet z województwa mazowieckiego (ze szczególnym uwzględnieniem kandydatek z niedoinwestowanych powiatów pozawarszawskich).
– Poszukujemy osób, które chcą działać na rzecz przedsiębiorczości społecznej, pracownic organizacji pozarządowych czy założycielek nieformalnych grup aktywnych w społecznościach kobiecych i pomóc im rozwijać swoje pasje, wskazując na praktyczne rozwiązania m.in. w zakresie tworzenia i zarządzania projektami związanymi z ekonomią społeczną.
Więcej o rekrutacji mozna przeczytać na stronie fundacjaroro.org oraz na Facebooku.
Projekt realizowany jest dzięki dofinansowaniu przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2012.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!