W dniu obchodów Światowego Dnia Ziemi MTV rozpoczęło kampanię proekologiczną z udziałem Cherry Girl, która w niestandardowy sposób zachęci młodych ludzi do dbania o ekologię. Akcja jest kolejną inicjatywą Fundacji MTV Switch, która walczy z problemem globalnego ocieplenia i innych zagadnień, związanych z działalnością na rzecz Ziemi. W kampanię włączyło się 66 oddziałów MTV na świecie.
MTV chce w ten sposób zachęcić swoich widzów do zmiany dotychczasowego myślenia o problemach naszej planety i nakłonić ich do zmiany swojego życia na bardziej proekologiczny, niż dotychczas. Zamiast instruować, co powinno, a czego nie powinno się robić, Cherry Girl pokazuje na swoim przykładzie, jak wygląda jej walka z zanieczyszczeniem środowiska w nadziei, że widzowie i internauci sami znajdą swój sposób na pozytywną dla środowiska działalność.
Cherry Girl czerpie z życia pełnymi garściami. Jest dość ekscentryczna – zarówno w wyglądzie, jak i swoich poglądach. Uwielbia swój zwariowany i nieco hedonistyczny styl życia. Zwraca bardzo dużą uwagę na kwestię ekologii. Namawia widzów i internautów, aby "bawili się" światem, który ich otacza, ale nie zapominali o tym, aby dbać o środowisko.
60-sekundowy spot, zrealizowany przez grupę The Scarlett Mark, której członkowie zasłynęli jako współpracownicy reżysera Ridleya Scotta, będzie emitowany przez najbliższe 10 tygodni.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja