W dniu obchodów Światowego Dnia Ziemi MTV rozpoczęło kampanię proekologiczną z udziałem Cherry Girl, która w niestandardowy sposób zachęci młodych ludzi do dbania o ekologię. Akcja jest kolejną inicjatywą Fundacji MTV Switch, która walczy z problemem globalnego ocieplenia i innych zagadnień, związanych z działalnością na rzecz Ziemi. W kampanię włączyło się 66 oddziałów MTV na świecie.
MTV chce w ten sposób zachęcić swoich widzów do zmiany dotychczasowego myślenia o problemach naszej planety i nakłonić ich do zmiany swojego życia na bardziej proekologiczny, niż dotychczas. Zamiast instruować, co powinno, a czego nie powinno się robić, Cherry Girl pokazuje na swoim przykładzie, jak wygląda jej walka z zanieczyszczeniem środowiska w nadziei, że widzowie i internauci sami znajdą swój sposób na pozytywną dla środowiska działalność.
Cherry Girl czerpie z życia pełnymi garściami. Jest dość ekscentryczna – zarówno w wyglądzie, jak i swoich poglądach. Uwielbia swój zwariowany i nieco hedonistyczny styl życia. Zwraca bardzo dużą uwagę na kwestię ekologii. Namawia widzów i internautów, aby "bawili się" światem, który ich otacza, ale nie zapominali o tym, aby dbać o środowisko.
60-sekundowy spot, zrealizowany przez grupę The Scarlett Mark, której członkowie zasłynęli jako współpracownicy reżysera Ridleya Scotta, będzie emitowany przez najbliższe 10 tygodni.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy