Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych
Kobiecie opłaca się tylko pornobiznes
Pornografia wydaje się jedynym sposobem, by zarobić więcej niż mężczyźni – twierdzi Sasha Grey, ex-gwiazda przemysłu pornograficznego. W spocie promującym równą płacę dla kobiet i mężczyzn, opowiada o fachu i drodze zawodowej, którą przebyła zanim trafiła w objęcia branży filmów „tylko la dorosłych”. Pracowała wcześniej m.in. jako sekretarka i pielęgniarka. Nie wspomina tego źle, ale dopiero ostatnie zajęcie naprawdę lubiła. Twórcy tej kampanii tłumaczą jej przesłanie następująco – młoda dziewczyna mówi o tym, co jako aktorka porno musiała zrobić, by otrzymać wysokie wynagrodzenie. I chociaż Grey w drugim, krótkim filmie jasno deklaruje poparcie dla inicjatywy, która ma na celu zlikwidowanie 20%-30% różnicy między zarobkami kobiet i mężczyzn, jej rola w kampanii nie jest już tak jasna. Prawdopodobnie w kitlu pielęgniarki, rzeczywiście zarabiała mniej niż na planie filmu porno, ale przekaz kampanii ginie w barwnych opisach produkcji, w których wystąpiła.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii