logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  05.09.2010

Klucz do jutra potrzebuje wolontariuszy



Fundacja Ernst&Young organizuje nabór wolontariuszy (dorosłe osoby) do programu edukacyjnego „Klucz do jutra”, skierowanego do dzieci z rodzin zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka. Celem przedsięwzięcia jest pomoc dzieciom z problemami edukacyjnymi w nauce oraz rozwijanie ich samodzielności.

„Klucz do Jutra” to program indywidualnych korepetycji dla dzieci z rodzin zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka. Projekt realizowany jest przez Fundację Ernst&Young od 2005 roku w Krakowie oraz od 2006 w Warszawie. Uczestnictwo dziecka w zajęciach jest bezpłatne – uczeń spotyka się ze swoim wolontariuszem raz w tygodniu na około 1 godzinę.

Wolontariusze przed rozpoczęciem pracy z dzieckiem uczestniczą w szkoleniach dotyczących założeń programu, metod pracy oraz motywowania dzieci do nauki. W trakcie semestru mogą także – w razie potrzeby – korzystać z konsultacji ze specjalistami: nauczycielami, pedagogiem oraz psychologiem.

Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie fundacji.
Zgłoszenia przyjmowane są do 15 października.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek