"Człowiek jest jednym z klocków w układance różnorodności biologicznej. Jeżeli z układanki usunięty zostanie jeden element, świat rozpadnie się jak dziecięca wieża z klocków. Zależymy od przyrody i przyroda zależy od nas!" – informuje Ministerstwo Środowiska prowadząc "klockową" kampanię billboardową dotyczącą ochrony bioróżnorodności. Ekspozycja niemal 200 reklam ma miejsce w 13 nadmorskich miastach (w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Władysławowie, Pucku, Wejherowie, Koszalinie, Słupsku, Darłowie, Kołobrzegu, Międzyzdrojach, Świnoujściu i Szczecinie)
Kampania kierowana do osób wypoczywających nad morzem. Ma ich przekonać, że ochrona różnorodności biologicznej to nie tylko pomoc dla zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt i roślin, lecz także podnoszenie jakości życia człowieka.
Kampania związana jest z tegorocznymi obchodami Międzynarodowego Roku Różnorodności Biologicznej ogłoszonego przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych. Różnorodność biologiczna Polski należy do najbogatszych w Europie. Łączna liczba zarejestrowanych gatunków to ok. 60 tysięcy. Z obszaru Polski ustąpiło lub wyginęło 16 gatunków kręgowców i 124 gatunki roślin.
W ramach kampanii 28 sierpnia na sopockim molo będzie działać Strefa Bioróżnorodności, w której uczestnicy wydarzenia będą układać ekologiczne klocki i grać w wielkie ekologiczne domino. Odbędzie się również konkurs na bioróżnorodne rzeźby z piasku.
Kreację kampanii przygotowała agencja Walk The Line, planowaniem i zakupem nośników zajęła się agencja DSK.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy