Jestem Prosumentem – deklaruje bohater kampanii. Prosument, jak wyjaśnia hasło, produkuje, konsumuje i sprzedaje energię.
1 października ruszyła kampania billboardowa Fundacji BOŚ. Nośniki z hasłem "Jestem Prosumentem" pojawią się w 16 miastach wojewódzkich. Billboardy zaprojektował grafik Andrzej Pągowski. Za zakup mediów odpowiada Fundacja BOŚ, a działania PR prowadzi Grupa BRM.
Głównym celem działań reklamowych jest promocja ekologicznego projektu Fundacji „Postaw na słońce”, w ramach którego prowadzone będą działania edukacyjne w zakresie Odnawialnych Źródeł Energii. Równolegle z kampanią rusza ogólnopolski konkurs dla szkół, w którym może wziąć udział młodzież gimnazjalna i ponadgimnazjalna. Fundacja przygotowała tu dwa niezależne konkursy (badawczy i filmowy), w których pula nagród przekracza 60 tys. zł.
Poza kampanią outdoorową i konkursem dla szkół fundacja będzie realizować działania edukacyjne i informacyjne: audycje i konkursy radiowe, publikacje w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Powstał także portal internetowy www.postawnaslonce.pl.
Billboardy promujące hasło „Prosument” zaprojektował znany grafik Andrzej Pągowski, zakupu mediów dokonała Fundacja Banku Ochrony Środowiska, a za działania PR odpowiada Grupa BRM. Kampania współfinansowana jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów