logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  08.06.2011

Kierowcy do domu!

Your browser does not support the video tag.


"Uwaga wszyscy posiadający ważne prawo jazdy. Zawiadamia się, że kierowcy, którzy stwarzają ryzyko zaistnienia wypadku powinni w weekend 24 – 26 2011 r. pozostać w domach!" – brzmi komunikat nadawany w ramach spotu kampanii społecznej Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa "Weekend bez ofiar" realizowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.

"Niniejsze zawiadomienie dotyczy zwłaszcza tych, którzy kierując pojazdem przekraczają limity prędkości i wyprzedzają na linii ciągłej" – informuje spiker w dalszej części komunikatu. Spot oraz reklama radiowa stylizowane są na oficjalne urzędowe komunikaty, w których kierowców, motocyklistów, rowerzystów i pieszych nieprzestrzegających zasad bezpieczeństwa wzywa się do pozostania w domach.

Apel kierowany jest wprost do wszystkich uczestników ruchu drogowego nie zachowujących podstawowych zasad bezpieczeństwa na drogach, m.in. do kierowców przekraczających limity prędkości, wsiadających za kierownicę po spożyciu alkoholu lub zażyciu leków obniżających zdolności psychofizyczne, a także rowerzystów i pieszych poruszających się drogami bez odblasków. W ten sposób kampania zwraca uwagę na takie zachowania użytkowników dróg, które zwiększają ryzyko wypadków.

Wezwanie do pozostania w domach, kiedy cała Polska rusza na wakacje, ma być przewrotnym sposobem na wywołanie autorefleksji nad zachowaniem w ruchu drogowym.

Więcej na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej weekendbezofiar.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Weekend Bez Ofiar. Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa
Czas:
2011.6.6 - 2011.6.26
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Media:
Telewizja, prasa, internet
Wykonawca:
Sparing Communication Group
Adresaci:
Wszystkie osoby posiadające ważne prawo jazdy
Hasło kampani:
Sprawdź czy musisz zostać w domu. Weekend bez ofiar.pl. Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek