Kiedy Unię Europejską projektują architekci
Wybory do Parlamentu Europejskiego odbywają się nie tylko w Polsce. W dniach od 23 do 26 maja 2019 do urn powędrują obywatele 27 państw członkowskich Unii Europejskiej. Kampanie informacyjne i zachęcające do głosowania można obecnie oglądać w całej Europie, ale na miano najpiękniejszej zasługuje tylko jedna – zachwycający klip wyprodukowany przez brytyjskiego The Guardiana.
Brytyjskie pismo zaskoczyło wszystkich. Zamiast zatrudnić grafików i fotografów, do pracy nad spotem zaprosiło… dwóch holenderskich architektów: legendarnego wizjonera, Rema Koolhaasa oraz jego wieloletniego współpracownika, Stephana Petermanna. Ci – jak na architektów przystało – skupili się na dziewięciu kluczowych dla UE kwestiach, po czym zbudowali z nich szkielet klipu. A ten następnie został uzupełniony wysmakowanymi obrazami i danymi dostarczonymi przez Komisję Europejską.
Członkostwo w Unii Europejskiej – jak podkreślają twórcy klipu – kosztuje nas miesięcznie tyle, co dostęp do Netfliksa. A korzyści mamy z tego o wiele, wiele więcej.
Cały klip The Guardiana można obejrzeć tu:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję