logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Walka z przemocą
   ──────  19.02.2012

Kiedy miła krewna zmienia się w potwora

Your browser does not support the video tag.


Niczym w klasycznym horrorze nagle robi się ciemno, a przemiła z pozoru krewna zamienia się w potwora.

Seniorzy nie są popularnymi bohaterami kampanii społecznych. Tym bardziej, spot stworzony przez kanadyjską agencję Acart Communications, staje się wyjątkowy. Zrealizowano go w ramach długoterminowej kampanii, którą rząd Kanady rozpoczął w 2010 roku spotem „Don’t turn a blind eye…” (Nie odwracaj wzroku…). Celem tego klipu było zwrócenie uwagi Kanadyjczyków na fakt istnienia problemu przemocy wobec osób starszych oraz zmotywowanie do stawienia mu czoła. Kobiecy głos w spocie przestrzega widzów, że odwracając wzrok, przyzwalają na finansowe, fizyczne i emocjonalne nadużywanie seniorów.

Tegoroczna edycja kampanii pt. „Elder Abuse – Financial Abuse of Seniors” (Wykorzystywanie starszych osób – finansowe wykorzystywanie seniorów) nawiązuje do problemu finansowego wykorzystywania osób starszych. Scenariusz pokazuje jak podstępną formę, np. szantażu, może przybrać oszustwo, kiedy dopuszcza się go ktoś pozornie życzliwy i bliski. 30 sekundowy spot jest emitowany w krajowych stacjach telewizyjnych, jak chociażby Bright Roll, Global TV, City TV, Canoe news czy TV.ca, w najlepszych godzinach transmisyjnych, przed wiadomościami.
Maria Kotowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Elder Abuse
Czas:
2012.2.14
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Rząd Kanady, Departament Zasobów Ludzkich i Rozwoju Umiejętności Kanady (Human Resources and Skills Development Canada, HRSDC)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Acart Communications
Adresaci:
Seniorzy, rodziny i sąsiedzi starszych osób
Hasło kampani:
Elder Abuse - Financial Abuse of Seniors (Wykorzystywanie starszych osób – finansowe wykorzystywanie seniorów)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek