Niczym w klasycznym horrorze nagle robi się ciemno, a przemiła z pozoru krewna zamienia się w potwora.
Seniorzy nie są popularnymi bohaterami kampanii społecznych. Tym bardziej, spot stworzony przez kanadyjską agencję Acart Communications, staje się wyjątkowy. Zrealizowano go w ramach długoterminowej kampanii, którą rząd Kanady rozpoczął w 2010 roku spotem „Don’t turn a blind eye…” (Nie odwracaj wzroku…). Celem tego klipu było zwrócenie uwagi Kanadyjczyków na fakt istnienia problemu przemocy wobec osób starszych oraz zmotywowanie do stawienia mu czoła. Kobiecy głos w spocie przestrzega widzów, że odwracając wzrok, przyzwalają na finansowe, fizyczne i emocjonalne nadużywanie seniorów.
Tegoroczna edycja kampanii pt. „Elder Abuse – Financial Abuse of Seniors” (Wykorzystywanie starszych osób – finansowe wykorzystywanie seniorów) nawiązuje do problemu finansowego wykorzystywania osób starszych. Scenariusz pokazuje jak podstępną formę, np. szantażu, może przybrać oszustwo, kiedy dopuszcza się go ktoś pozornie życzliwy i bliski. 30 sekundowy spot jest emitowany w krajowych stacjach telewizyjnych, jak chociażby Bright Roll, Global TV, City TV, Canoe news czy TV.ca, w najlepszych godzinach transmisyjnych, przed wiadomościami.
Maria Kotowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty