Niczym w klasycznym horrorze nagle robi się ciemno, a przemiła z pozoru krewna zamienia się w potwora.
Seniorzy nie są popularnymi bohaterami kampanii społecznych. Tym bardziej, spot stworzony przez kanadyjską agencję Acart Communications, staje się wyjątkowy. Zrealizowano go w ramach długoterminowej kampanii, którą rząd Kanady rozpoczął w 2010 roku spotem „Don’t turn a blind eye…” (Nie odwracaj wzroku…). Celem tego klipu było zwrócenie uwagi Kanadyjczyków na fakt istnienia problemu przemocy wobec osób starszych oraz zmotywowanie do stawienia mu czoła. Kobiecy głos w spocie przestrzega widzów, że odwracając wzrok, przyzwalają na finansowe, fizyczne i emocjonalne nadużywanie seniorów.
Tegoroczna edycja kampanii pt. „Elder Abuse – Financial Abuse of Seniors” (Wykorzystywanie starszych osób – finansowe wykorzystywanie seniorów) nawiązuje do problemu finansowego wykorzystywania osób starszych. Scenariusz pokazuje jak podstępną formę, np. szantażu, może przybrać oszustwo, kiedy dopuszcza się go ktoś pozornie życzliwy i bliski. 30 sekundowy spot jest emitowany w krajowych stacjach telewizyjnych, jak chociażby Bright Roll, Global TV, City TV, Canoe news czy TV.ca, w najlepszych godzinach transmisyjnych, przed wiadomościami.
Maria Kotowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem