logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko
   ──────  18.03.2009

Kiedy gaśnie światło

Your browser does not support the video tag.


Co się dzieje, kiedy gaśnie światło opowiadają w viralowej kampanii WWF znane osoby. Justyna Steczkowska, Kayah, Tomasz Zubilewicz, Robert Gonera, Michał Piróg, Magdalena Różdżka, Kinga Baranowska, Karolina Korwin-Piotrowska i Kazimiera Szczuka zachęcają do zgaszenia światła na godzinę w ogólnoświatowej akcji "Godzina dla Ziemi", która odbędzie się 28 marca o godz. 20:00.

Wydarzenie to odbywa się już po raz 3., w Polsce po raz 2. Tegoroczna inauguracja odbyła się w Poznaniu podczas Konferencji Klimatycznej. Organizatorzy z WWF Polska przekonują, że „jedna zaoszczędzona kilowatogodzina energii, to mniej o kg dwutlenku węgla wyemitowanego do atmosfery”. W 2008 roku zgasło w sumie 400 miast, 20000 przedsiębiorstw, 280000 domów w 35 krajach. W akcji uczestniczą zazwyczaj najbardziej znane budynki świata: Koloseum w Rzymie, Opera w Sydney, most Golden Gate w San Francisco, światła wyłącza również warszawski Pałac Kultury.

W tegorocznej „Godzinie dla Ziemi” udział potwierdziło już 64 państwa, 242 miast z całego świata, a w Polsce – 19 miast. Na stronie www.wwf.pl/godzinadlaziemi/ można m.in. zgłosić swój udział w „Godzinie dla Ziemi”, obejrzeć mapkę, na której widać, które województwa są najbardziej zaangażowane w akcję ekologiczną WWF. Jeśli miasto, z którego pochodzi internauta, jeszcze się nie zarejestrowało, na stronie dostępna jest wersja listu do prezydenta miasta. Licznik cały czas odmierza czas po to by internauci nie przegapili momentu wyłączenia świateł.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Godzina dla Ziemi
Czas:
2009.3.16 - 2009.3.28
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
WWF Polska
Media:
Internet
Wykonawca:
Brainshop U-boot
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, internauci
Hasło kampani:
Kiedy gaśnie światło





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 12.08.2022

    Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek