────── 18.05.2017
Koko koko spoko? EURO 2012 w krzywym zwierciadle kampanii społecznych
Kibic po Euro2012 będzie szukał polskiego żurku
Bądźmy mili, gościnni i koniecznie cieszmy się! Rządowy spot na okoliczność Euro 2012 przekonuje, że pozytywne emocje zagranicznych kibiców mogą być w dużej mierze zasługą gościnności i uczynności wszystkich Polaków. Komunikuje także, że zagraniczny kibic jest zasadniczo fajnym, kulturalnym człowiekiem i z niecierpliwością wyczekuje kulinarnych uniesień przy naszym żurku. Kampania mająca sprawić, że Polacy poczują się odpowiedzialni za dobre przyjęcie kibiców, a obcokrajowcy mile widziani, kosztowała 1 mln zł. 500 tys. pochodziło z rezerwy budżetowej, 300 tys. z budżetu Ministerstwa Sportu i Turystyki, a 200 tys. z Narodowego Centrum Kultury.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie