logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  01.12.2010

Każdy się testuje – normalnie, za darmo, anonimowo



Kolorowe fotografie zwykłych, sympatycznych młodych ludzi opatrzone krótkimi hasłami – "najlepiej", "za darmo", "anonimowo", "dla Ciebie", "dla mnie"… Plakaty promują Warszawskie Dni Testowania na HIV, a określenia im towarzyszące charakteryzują procedurę przeprowadzania testu na obecność wirusa. Celem kampanii jest pokazanie, że badanie w kierunku HIV jest czymś zupełnie naturalnym, potrzebnym i nie zajmującym wiele czasu. Uśmiechnięte twarze mają pomóc w przełamywaniu stereotypu problemu HIV/AIDS jako dotyczącego wyłącznie określonych grup społecznych, a nie tzw. "normalnych ludzi".

"Miałam już dosyć ponurych plakatów, smutnych ludzi i negatywnych przekazów, które w Polsce zawsze towarzyszą akcjom związanym z HIV/AIDS. Wymyśliłam sobie, że tym razem do badań powinni zachęcać zwykli, zadowoleni z życia ludzie, którzy pokażą, że testowanie się jest czymś zupełnie normalnym, dbaniem o siebie i swoich bliskich i takich warszawiaków postanowiłam sfotografować" – tłumaczy pomysłodawczyni kampanii, Agata Kwiatkowska ze Społecznego Komitetu ds. AIDS (SKA)

W środę o godz. 17.00 w filii Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny SKWER (na Skwerze Hoovera) w ramach kampanii zostanie otwarta wystawa zdjęć "Projekt Test". Wystawa będzie przedstawiała fotografie warszawiaków, którzy wystąpili w kampanii. Kolejne wydarzenia związane z kampanią to "Noc Czerwonej Kokardy", która odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Centrum Kultury Nowy Wspaniały Świat – początek o godz. 21.00. Podczas imprezy będzie można dowiedzieć się wszystkiego o testowaniu się na HIV oraz innych ważnych kwestiach dotyczących HIV/AIDS. Każda zainteresowana osoba będzie mogła nie tylko porozmawiać ze specjalistą, ale również otrzymać pakiet materiałów edukacyjnych i profilaktycznych.

Partnerami kampanii są m.in. Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowe Centrum ds. AIDS, Open Society Institute (Global Drug Policy Program). Cały projekt jest akcją całkowicie charytatywną, wszystkie osoby zaangażowane w kreację projektu od strony artystycznej począwszy od fotografów, grafików, osób upubliczniających twarze, po koordynatorów projektu robią to bezpłatnie. Logotyp Warszawskich Dni Testowania został wyłoniony na podstawie konkursu – autorem projektu jest Karol Tomoki Yamazaki. Na czerwiec 2011 planowana jest kolejna edycja kampanii, która swoim zasięgiem obejmie całe województwo mazowieckie.

Projekt otrzymał Honorowy Patronat Prezydent m.st. Warszawy Hanny
Gronkiewicz-Waltz.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Projekt Test
Czas:
2010.12.1 - 2010.12.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Społeczny Komitet ds. AIDS (SKA)
Media:
Plakaty, prasa, internet
Wykonawca:
Społeczny Komitet ds. AIDS (SKA), HockiKlocki Photocollective, Studio 2x2, Karol Tomoki Yamazaki
Adresaci:
Mieszkańcy Warszawy
Hasło kampani:
Anonimowo; Szybko; Bezpiecznie; Za darmo; Razem; Dla Ciebie; Dla Mnie; Najlepiej; Lubisz to; Po Erazmusie





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek