Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 12.11.2021
Kawa w (czystych) przestworzach
Lavazza, jeden z najważniejszych i najbardziej znanych producentów kawy na świecie, przystąpiła do Royal Dutch Airlines KLM’s Corporate Programme na rzecz m.in. redukcji emisji CO2.
Partnerstwo postanowiła uczcić poniższą grafiką:
Nazwa kampanii:
To make the Earth cleaner, we thought about the sky
Czas:
2020.2.27
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Lavazza
Media:
print
Wykonawca:
Armando Testa, Italy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family