logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kawa Tchibo z symbolem żaby
27.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kawa Tchibo z symbolem żaby



Od 31 maja br. w sklepach Tchibo dostępna będzie kawa Tchibo Schattenwald-Bohnen sygnowana certyfikatem Rainforest Alliance Certified™, gwarantującym, że pochodzi ona ze zrównoważonych upraw. Składa się w 100% z ziaren Arabiki, pochodzących z plantacji sygnowanych Rainforest Alliance Certified™. Symbol zielonej żaby, umieszczony na jej opakowaniu jest oficjalnym znakiem międzynarodowej organizacji ekologicznej Rainforest Alliance. Oznaczenie to gwarantuje, że co najmniej 30% ziaren zawartych w kawie Tchibo Schattenwald-Bohnen pochodzi z plantacji sygnowanych Rainforest Alliance Certified™.

Klienci, którzy kupią kawę Tchibo Schattenwald-Bohnen wesprą tym samym działalność organizacji Rainforest Alliance, której celem jest troska o środowisko naturalne oraz zrównoważony rozwój rolnictwa w krajach rozwijających się. Właściciele plantacji certyfikowanych przez Rainforest Alliance nie stosują nawozów sztucznych oraz właściwie gospodarują odpadami, chroniąc w ten sposób ekosystemy lasów tropikalnych. Ponadto pracownicy plantacji mają zapewnione godne warunki życia i pracy oraz dostęp do edukacji i opieki zdrowotnej.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek