1 września br. operator promowy Stena Line rozpoczął akcję Coffee Campaign, której celem jest wsparcie organizacji charytatywnej Mercy Ships w jej staraniach o zapewnienie bezpłatnej opieki zdrowotnej dla wszystkich potrzebujących w krajach rozwijających się.
Coffee Campaign ma zachęcić Klientów Stena Line do zakupu kawy lub herbaty w specjalnym kubku Mercy Ships. Z każdego zakupionego kubka Stena Line przekaże 20 pensów na rzecz organizacji humanitarnej Mercy Ships.
– Każdego roku na naszych statkach sprzedajemy 1 milion filiżanek kawy lub herbaty. Uważamy, że zakup tych gorących napoi w kubku Mercy Ships, to prosty i skuteczny sposób, abyśmy mogli wraz z naszymi Klientami wesprzeć organizację Mercy Ships – mówi Niclas Mårtensson, dyrektor zarządzający koncernu Stena Line.
Międzynarodowa organizacja humanitarna Mercy Ships i Stena Line nawiązały współpracę w lutym br. Jej celem jest szerzenie wiedzy o tej organizacji, upowszechnienie wolontariatu oraz wsparcie finansowe Mercy Ships – zarówno przez Stena Line, podróżnych, jak również partnerów biznesowych szwedzkiego koncernu.
Kampania Coffee Campaign potrwa przez dwa miesiące czyli do 31 października br.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo