Starsze małżeństwo i mała dziewczynka pozują do zdjęć. Zamiast neutralnego tła, za ich plecami rozciąga się obraz zniszczenia – ruiny budynków i szalejąca trąba powietrzna. Obie kreacje opatrzono hasłem "Without a plan, it’s like putting them in a disaster. Your family’s safety is in your hands" („Brak planu działania to jak wrzucenie ich w sam środek katastrofy. Bezpieczeństwo rodziny jest w twoich rękach.“)
Reklamy są częścią kampanii „Ready New York“ realizowanej przez NYC Office of Emergency Management (OEM) czyli jednostkę odpowiedzialną za zarządzanie kryzysowe. Wykonała je agencja Cramer-Krasshelt.
Rozpoczęcie kampanii nieprzypadkowo zaplanowano na 11 września. Jak tłumaczą jej twórcy, dziesiąta rocznica ataków terrorystycznych na WTC, to dobry moment na przypomnienie nowojorczykom o tym, jak istotne jest przygotowanie planu działania na wypadek sytuacji kryzysowych – pożarów, powodzi, huraganów, ataków terrorystycznych.
Według badań przeprowadzonych przez OEM, 40% mieszkańców Nowego Jorku nie czuje się przygotowana na ewentualne klęski żywiołowe i innego rodzaju katastrofy, a 68% z nich nie posiada wyposażenia potrzebnego w razie sytuacji kryzysowej.
Celem tej nieporywającej kampanii jest poprawienie statystyk poprzez zachęcenie obywateli do wykonania trzech kroków ku zapewnieniu sobie i swoim rodzinom bezpieczeństwa: ustalenia planu działania, zaopatrzenia w niezbędne przedmioty oraz śledzenia na bieżąco informacji nadawanych przez OEM.
K. Kondracka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka