logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  08.12.2014

Kartka z przesłaniem od Merixstudio



Interaktywna kartka-przewodnik po Świętach w Polsce, skierowana do obcokrajowców, ma za zadanie nie tylko promować polskie tradycje, ale również zwiększać świadomość o przemocy wobec dzieci.

W animowanej historii stworzonej w HTML5 i opartej o tzw. horizontal scrolling, użytkownik ma za zadanie zebrać jak najwięcej symboli związanych z Gwiazdką. Każdy zebrany element to informacja o polskich atrybutach Świąt, takich jak opłatek, sianko na stole, wigilijna kolacja, czy pasterka.

Jedno na pięcioro dzieci doświadcza przemocy ze strony swoich najbliższych. Także w święta. Te dzieci nie czekają na Gwiazdkę i nie wypatrują Świętego Mikołaja – taki komunikat oraz zachętę do wspierania Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży w języku angielskim zobaczyć można na końcu interaktywnego spaceru. 

Większość naszych klientów pochodzi z zagranicy. W te Święta chcieliśmy przygotować dla nich coś specjalnego, pokazując jak w Polsce obchodzi się Gwiazdkę – mówi Kamil Kaniuk, Project Manager z poznańskiej agencji interaktywnej Merixstudio. Jednocześnie zależało nam, by interaktywna kartka była nie tylko momentem dobrej zabawy, ale także by niosła za sobą ważne przesłanie, jakim jest pomoc dzieciom, wobec których stosowana jest przemoc – dodaje.

Do współpracy zaproszono Fundację Dzieci Niczyje, założyciela Telefonu Zaufania dla Dzieci i Mlodzieży 116 111. Interaktywny przewodnik po Świętach w Polsce znaleźć można pod adresem: www.polishchristmasguide.com.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek