logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kartka z przesłaniem od Merixstudio
08.12.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kartka z przesłaniem od Merixstudio



Interaktywna kartka-przewodnik po Świętach w Polsce, skierowana do obcokrajowców, ma za zadanie nie tylko promować polskie tradycje, ale również zwiększać świadomość o przemocy wobec dzieci.

W animowanej historii stworzonej w HTML5 i opartej o tzw. horizontal scrolling, użytkownik ma za zadanie zebrać jak najwięcej symboli związanych z Gwiazdką. Każdy zebrany element to informacja o polskich atrybutach Świąt, takich jak opłatek, sianko na stole, wigilijna kolacja, czy pasterka.

Jedno na pięcioro dzieci doświadcza przemocy ze strony swoich najbliższych. Także w święta. Te dzieci nie czekają na Gwiazdkę i nie wypatrują Świętego Mikołaja – taki komunikat oraz zachętę do wspierania Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży w języku angielskim zobaczyć można na końcu interaktywnego spaceru. 

Większość naszych klientów pochodzi z zagranicy. W te Święta chcieliśmy przygotować dla nich coś specjalnego, pokazując jak w Polsce obchodzi się Gwiazdkę – mówi Kamil Kaniuk, Project Manager z poznańskiej agencji interaktywnej Merixstudio. Jednocześnie zależało nam, by interaktywna kartka była nie tylko momentem dobrej zabawy, ale także by niosła za sobą ważne przesłanie, jakim jest pomoc dzieciom, wobec których stosowana jest przemoc – dodaje.

Do współpracy zaproszono Fundację Dzieci Niczyje, założyciela Telefonu Zaufania dla Dzieci i Mlodzieży 116 111. Interaktywny przewodnik po Świętach w Polsce znaleźć można pod adresem: www.polishchristmasguide.com.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek