logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Karmienie Alu-puszkami
16.04.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Karmienie Alu-puszkami



Z okazji Dni Ziemi 19 kwietnia w sklepie IKEA w Krakowie w godzinach 12-18 prowadzona będzie zbiórka aluminiowych puszek, które przekazane zostaną na program dożywiania dzieci z najbiedniejszych rejonów Polski w ramach programu Pajacyk. Akcja Nakarmić Puszkojada Alu-puszkami prowadzona jest w ramach współpracy IKEA z Polską Akcją Humanitarną oraz Fundacją RECAL.

30 puszek to jeden obiad. Od roku 2005, wspólnie z klientami, IKEA ufundowała ponad 8 tysięcy obiadów. O godzinie 13 w restauracji IKEA odbędzie się ekologiczne przedstawienie teatralne „Przygody Kota Leona”. Najmłodsi goście otrzymają drobne nagrody – magnes za każdą puszkę lub niespodziankę za większą ilość.

Na specjalnie przygotowanej wystawie zobaczyć będzie można prezentacje ekologicznej działalności IKEA. Drewno używane w produktach IKEA pochodzi z odpowiednio zarządzanych lasów, substancje chemiczne stosowane w produkcji są bardzo rygorystycznie kontrolowane. Do użytku dopuszczane są tylko te, które spełniają normy we wszystkich krajach, w których działa IKEA. Płaskie paczki, w jakie pakowane są meble IKEA, to pomysł na ograniczenie szkodliwych skutków transportu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek