logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Prawa człowieka
   ──────  28.10.2012

Karabiny i bańki mydlane

Your browser does not support the video tag.


Nieoczekiwany, surrealistyczny obrót przybierają na pozór tragiczne sceny z kraju targanego wojną. Chłopiec biegnie na minę, na targu wybuchają bomby, ojciec rodziny jest zastraszany przez grupę żołnierzy, którzy mierzą pistoletem w jego głowę, ale…

Karabiny okazują się być naładowane kredkami, w powietrzu unoszą się bańki mydlane oraz fruwają kolorowe ścinki papieru – symbole dziecięcego świata. "Where childhood thrives, war does not" (Gdzie dobrze rozwijają się dzieci, nie ma wojny) – głosi hasło kampanii.

Nadawcą filmu jest kanadyjski odział międzynarodowej organizacji War Child (Wojenne Dziecko), której celem jest zapewnianie edukacji, szans rozwoju oraz sprawiedliwości dzieciom zamieszkałym na terenach objętych konfliktem wojennym. Dzięki stabilnemu dzieciństwu będą miały w przyszłości szansę przerwać błędne koło biedy i przemocy. Celem kampanii jest skupienie publicznej uwagi na sposób, w jaki wojna wpływa na dzieci i ich społeczności oraz rozpoczęcie dyskusji nad potrzebą zapewnienia dzieciom pokojowych warunków do dorastania.

Kampanii towarzyszą również plakaty oraz unowocześniona strona War Child. Za pośrednictwem mediów społecznościowych organizacja chce zachęcić ludzi do refleksji – następnie podzielenia się nią – w jaki sposób dzieciństwo ukształtowało ich obecną osobowość.

Film zatytułowany JAM (potoczny skrót wyrażenia "just a minute" – za chwilę) został nieodpłatnie nakręcony przez agencję john st.
Ewa Witkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
JAM
Czas:
2012.10.23
Tematy:
Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Prawa człowieka
Kraje:
Kanada
Nadawca:
War Child
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
john st.
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Where childhood thrives, war does not (Gdzie dobrze rozwijają się dzieci, nie ma wojny)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 16.11.2023

    Gdy las się pali, pali nie tylko on


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


  • 15.11.2023

    Bezpieczny (od)lot


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek