Klienci sieci KappAhl będą mogli podczas świątecznych zakupów wesprzeć działalność Fundacji Dzieci Niczyje. Z okazji nadchodzącego Bożego Narodzenia powstała linia dziecięcych piżam i kapci, oznaczonych etykietą „Friendly”. 10 złotych ze sprzedaży każdej sztuki zostanie przeznaczonych na realizację celów statutowych FDN, polskiej organizacji zajmującej się problemem przemocy wobec dzieci.
Tegoroczna akcja świąteczna to początek współpracy Fundacji Dzieci Niczyje z KappAhl Polska. Sieć wspiera działania na rzecz pomocy dzieciom w krajach, w których firma ma swoje sklepy. Produkty z linii „Friendly” można kupić w sklepach KappAhl w całej Polsce do wyczerpania zapasów.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

