Kampanie społeczne jako szansa w przeciwdziałaniu społecznej defaworyzacji
Rynek reklam społecznych w Polsce się zmienia i obecnie uzależniony jest od różnego rodzaju programów pomocowych. Artykuł przedstawia udział reklam społecznych w rynku reklam w czterech głównych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w okresie od 01.01.2006 – 30.06.2008. W dalszej części przedstawione zostaną wyniki sondażu przeprowadzonego w 2007 roku wśród studentów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Okazuje się, że respondenci przede wszystkim o kampaniach społecznych dowiadują się w telewizji i przestrzeni publicznej. Ponadto o wskazaniu problemów, które powinny być poruszane w kampaniach społecznych w dużej mierze decyduje wielkość miejscowości.
Artykuł ukazał się w książce pt. Psychospołeczne uwarunkowania defaworyzacji dzieci i młodzieży, red. Krzysztof Hirszel, Renata Szczepanik, Andrzej Zbonikowski, Daria Modrzejewska, Difin, Warszawa 2010, s. 143-153.
zobacz także
-
04.04.2025Wiedza - Literatura
Aż trzy czwarte Polaków spaceruje
-
07.02.2025Wiedza - Literatura
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
03.02.2025Wiedza - Literatura
Dzieci w Polsce mniej szczęśliwe. Dlaczego?
-
29.01.2025Wiedza - Literatura
Czterdziestolatkowie nie myślą o emeryturze
-
27.01.2025Wiedza - Literatura
Płonące elektryki — prawda czy mit?
-
09.01.2025Wiedza - Literatura
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych