Kampanie społeczne jako szansa w przeciwdziałaniu społecznej defaworyzacji
Rynek reklam społecznych w Polsce się zmienia i obecnie uzależniony jest od różnego rodzaju programów pomocowych. Artykuł przedstawia udział reklam społecznych w rynku reklam w czterech głównych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w okresie od 01.01.2006 – 30.06.2008. W dalszej części przedstawione zostaną wyniki sondażu przeprowadzonego w 2007 roku wśród studentów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Okazuje się, że respondenci przede wszystkim o kampaniach społecznych dowiadują się w telewizji i przestrzeni publicznej. Ponadto o wskazaniu problemów, które powinny być poruszane w kampaniach społecznych w dużej mierze decyduje wielkość miejscowości.
Artykuł ukazał się w książce pt. Psychospołeczne uwarunkowania defaworyzacji dzieci i młodzieży, red. Krzysztof Hirszel, Renata Szczepanik, Andrzej Zbonikowski, Daria Modrzejewska, Difin, Warszawa 2010, s. 143-153.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Na jakie wydarzenia Polacy kupowali bilety w 2023 roku?
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
19.01.2024
Gdzie wyrzucić paragon, ceramikę czy tetrapaki? Polacy nadal mają z tym problem
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?