Kampanie społeczne jako szansa w przeciwdziałaniu społecznej defaworyzacji
Rynek reklam społecznych w Polsce się zmienia i obecnie uzależniony jest od różnego rodzaju programów pomocowych. Artykuł przedstawia udział reklam społecznych w rynku reklam w czterech głównych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w okresie od 01.01.2006 – 30.06.2008. W dalszej części przedstawione zostaną wyniki sondażu przeprowadzonego w 2007 roku wśród studentów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Okazuje się, że respondenci przede wszystkim o kampaniach społecznych dowiadują się w telewizji i przestrzeni publicznej. Ponadto o wskazaniu problemów, które powinny być poruszane w kampaniach społecznych w dużej mierze decyduje wielkość miejscowości.
Artykuł ukazał się w książce pt. Psychospołeczne uwarunkowania defaworyzacji dzieci i młodzieży, red. Krzysztof Hirszel, Renata Szczepanik, Andrzej Zbonikowski, Daria Modrzejewska, Difin, Warszawa 2010, s. 143-153.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
18.09.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
16.09.2024
Borówka — superowoc, który przepisałby Ci okulista
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
03.09.2024
Dodatkowe tysiąc kroków dziennie zmniejsza ryzyko śmierci o 15%
-
02.09.2024
Międzynarodowy Dzień Psa — jak pomóc psom w potrzebie?