Kampanie społeczne jako szansa w przeciwdziałaniu społecznej defaworyzacji
Rynek reklam społecznych w Polsce się zmienia i obecnie uzależniony jest od różnego rodzaju programów pomocowych. Artykuł przedstawia udział reklam społecznych w rynku reklam w czterech głównych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w okresie od 01.01.2006 – 30.06.2008. W dalszej części przedstawione zostaną wyniki sondażu przeprowadzonego w 2007 roku wśród studentów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Okazuje się, że respondenci przede wszystkim o kampaniach społecznych dowiadują się w telewizji i przestrzeni publicznej. Ponadto o wskazaniu problemów, które powinny być poruszane w kampaniach społecznych w dużej mierze decyduje wielkość miejscowości.
Artykuł ukazał się w książce pt. Psychospołeczne uwarunkowania defaworyzacji dzieci i młodzieży, red. Krzysztof Hirszel, Renata Szczepanik, Andrzej Zbonikowski, Daria Modrzejewska, Difin, Warszawa 2010, s. 143-153.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Vtubing — co warto o nim wiedzieć?
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Polak na diecie