O ile w stosunku do innych kampanii wymienionych w tym zestawieniu mamy pewne zarzuty dotyczące kreacji, pomysłu, wykonania, to w przypadku tej akcji użycie słowa „kampania aspołeczna” – nie będzie przesadą. Zgorzelec to małe przygraniczne miasteczko, gdzie wszyscy się znają, a wici rozchodzą się szybko. W październiku 2012 opanowały go billboardy z napisem „Uwaga Pedofil”, a rozpoznał się na nich znany w mieście obywatelski dziennikarz. Jego twarz zasłoniono jedynie cienkim, czarnym paskiem, które sugeruje, że mężczyzna jest karany (w domyśle za pedofilię). Okazuje się, że sfotografowana osoba nigdy nie była karana za pedofilię, natomiast jego portal informacyjny konkuruje z portalem, który był organizatorem „kampanii”. Jego redaktor naczelny, Jacek Kuszaj tłumaczył, że billboardy mają na celu jedynie uświadomić rodzicom i dzieciom zagrożenie ze strony pedofilii. Zniesławiony dziennikarz, spotykał się natomiast z negatywnymi reakcjami oraz nieprzyjemnościami i jak twierdzi został nawet uderzony, bo ludzie kojarzą go z postacią z ogłoszeń.
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem