logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wiedza - Literatura
   ──────  30.10.2014

Kampanie profrekwencyjne z perspektywy młodych wyborców



Niniejsza praca dotyczy problemu niskiej partycypacji wyborczej wśród młodych Polaków oraz związaną z tym działalnością organizacji pozarządowych promujących udział w wyborach. Bezpośrednim przedmiotem analizy są kampanie profrekwencyjne kierowane do młodych osób. Praca przybliża system wyborczy w Rzeczypospolitej, z uwzględnieniem funkcji i rodzajami wyborów. Omówiona zostaje również tematyka absencji i aktywności wyborczej oraz potencjalne przyczyny niskiej frekwencji młodego elektoratu i jego negatywne skutki. Dalsza część pracy zawiera rozważania na temat roli komunikowania publicznego i związanej z nią demokratycznej funkcji mediów, w ramach której działają kampanie profrekwencyjne. Praca omawia ponadto minione kampanie profrekwencyjne, a także przedstawia wynika badania sondażowego, dotyczącego znajomości przez respondentów kampanii profrekwencyjnych oraz preferencji badanych w zakresie konstrukcji komunikacyjno-estetycznej przekazu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 16.12.2022

    Jak mądrze dokarmiać ptaki zimą?


  • 02.12.2022

    Co polskie internautki myślą o prezentach z drugiej ręki?


  • 25.11.2022

    Łączenie pracy z podróżowaniem popularne nie tylko wśród 20-latków


  • 14.11.2022

    Jesteśmy bardziej świadomi środowiskowo, ale niechętni do osobistych wyrzeczeń


  • 30.09.2022

    Pierwsze w Polsce badanie na temat marek przyjaznych cyfrowo


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek