Niniejsza praca dotyczy problemu niskiej partycypacji wyborczej wśród młodych Polaków oraz związaną z tym działalnością organizacji pozarządowych promujących udział w wyborach. Bezpośrednim przedmiotem analizy są kampanie profrekwencyjne kierowane do młodych osób. Praca przybliża system wyborczy w Rzeczypospolitej, z uwzględnieniem funkcji i rodzajami wyborów. Omówiona zostaje również tematyka absencji i aktywności wyborczej oraz potencjalne przyczyny niskiej frekwencji młodego elektoratu i jego negatywne skutki. Dalsza część pracy zawiera rozważania na temat roli komunikowania publicznego i związanej z nią demokratycznej funkcji mediów, w ramach której działają kampanie profrekwencyjne. Praca omawia ponadto minione kampanie profrekwencyjne, a także przedstawia wynika badania sondażowego, dotyczącego znajomości przez respondentów kampanii profrekwencyjnych oraz preferencji badanych w zakresie konstrukcji komunikacyjno-estetycznej przekazu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Vtubing — co warto o nim wiedzieć?
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Polak na diecie