Niniejsza praca dotyczy problemu niskiej partycypacji wyborczej wśród młodych Polaków oraz związaną z tym działalnością organizacji pozarządowych promujących udział w wyborach. Bezpośrednim przedmiotem analizy są kampanie profrekwencyjne kierowane do młodych osób. Praca przybliża system wyborczy w Rzeczypospolitej, z uwzględnieniem funkcji i rodzajami wyborów. Omówiona zostaje również tematyka absencji i aktywności wyborczej oraz potencjalne przyczyny niskiej frekwencji młodego elektoratu i jego negatywne skutki. Dalsza część pracy zawiera rozważania na temat roli komunikowania publicznego i związanej z nią demokratycznej funkcji mediów, w ramach której działają kampanie profrekwencyjne. Praca omawia ponadto minione kampanie profrekwencyjne, a także przedstawia wynika badania sondażowego, dotyczącego znajomości przez respondentów kampanii profrekwencyjnych oraz preferencji badanych w zakresie konstrukcji komunikacyjno-estetycznej przekazu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Na jakie wydarzenia Polacy kupowali bilety w 2023 roku?
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
19.01.2024
Gdzie wyrzucić paragon, ceramikę czy tetrapaki? Polacy nadal mają z tym problem
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?