Niniejsza praca dotyczy problemu niskiej partycypacji wyborczej wśród młodych Polaków oraz związaną z tym działalnością organizacji pozarządowych promujących udział w wyborach. Bezpośrednim przedmiotem analizy są kampanie profrekwencyjne kierowane do młodych osób. Praca przybliża system wyborczy w Rzeczypospolitej, z uwzględnieniem funkcji i rodzajami wyborów. Omówiona zostaje również tematyka absencji i aktywności wyborczej oraz potencjalne przyczyny niskiej frekwencji młodego elektoratu i jego negatywne skutki. Dalsza część pracy zawiera rozważania na temat roli komunikowania publicznego i związanej z nią demokratycznej funkcji mediów, w ramach której działają kampanie profrekwencyjne. Praca omawia ponadto minione kampanie profrekwencyjne, a także przedstawia wynika badania sondażowego, dotyczącego znajomości przez respondentów kampanii profrekwencyjnych oraz preferencji badanych w zakresie konstrukcji komunikacyjno-estetycznej przekazu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
07.01.2025
Pies to zdrowie!
-
02.01.2025
40% żywności w polskich supermarketach jest pakowane w zbędny plastik
-
30.12.2024
Inicjacja alkoholowa dzieci w Polsce. Raport
-
27.12.2024
Święta, święta i… do kosza
-
15.12.2024
Sportkrastynacja. Co to takiego?