logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  17.07.2013

Kampanie pod ścianą, czyli społeczny przekaz na miejskich muralach

1 / 11
 

W 2010 roku obchodzono w całej Polsce Rok Chopinowski. To zaowocowało wieloma całkiem sympatycznymi kampaniami społecznymi, które nadały kompozytorowi nieco nowoczesnego „imidżu”. Jedną z nich była akcja „Fryderyk w Warszawie”, czyli konkurs na murale, które najlepiej oddadzą mu hołd. 3 najlepsze projekty zostały wykonane na ścianach stołecznych kamienic. Jedną z nich była praca „Chopin w Warszawie” autorstwa Krzysztofa Bagińskiego, studenta Wydziału Grafiki wrocławskiego ASP, która została zrealizowana na ścianie kamienicy przy ulicy Górnośląskiej 8. Stonowana w formie, wymowna w treści, „w sam raz”. Po prostu fortepian, któremu za nogę służy odwrócona iglica Pałacu Kultury. Symbolizuje to „chybotliwy pomost między przeszłością a teraźniejszością” Warszawy. Organizatorem konkursu była agencja Good Looking Studio.








CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek